۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۵۴۱
مدیر حوزه علمیه مازندران:

خشم و تنفر امت اسلامی دامن رژیم فاسد آل سعود را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای عالم شیعی، آیت الله نمر از سوی رژیم آل سعود، گفت: رژیم فاسد سعودی بار دیگر با این اقدام ضد انسانی چهره پلید خون را به دنیا نشان داد.
مدير حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن صدور حکم اعدام برای عالم شیعی، آیت الله نمر از سوی رژیم آل سعود، گفت: رژیم فاسد سعودی بار دیگر با این اقدام ضد انسانی چهره پلید خون را به دنیا نشان داد.

 

وی با بیان این که آل سعود هر روز به نابودی و سقوط کامل نزدیک تر می شود، افزود: نابودی حکام ظالم و ستمگر بر اساس وعده الهی نابودی است.

 

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: حکم اعدام روحانی برجسته شیعه عربستان آیت الله نمر باقرالنمر، خشم مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان را بر انگیخت و این موضوع با مسأله بیداری اسلامی در جهان اسلام منافات دارد و نباید با اجرای این حکم، مانع این بیداری در جهان شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم آل سعود در صدور این حکم ضد انسانی با آمریکا و صهیونیست ها نیز هماهنگی کرده است، بیان داشت: آل سعود هر روز در باتلاقی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنها ایجاد کردند فرو می رود.

 

وی با بیان این که آتش فتنه ای که عربستان آغاز کرده دامن خودشان را خواهد سوزاند، افزود: به حتم امت اسلامی در برابر این اقدام عربستان سعودی سکوت نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام طاهری با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر صدور حکم اعدام برای شیخ نمر از سوی دولت عربستان، خاطرنشان کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر که در برابر بازداشت جاسوسان و جنایتکاران در کشوری شروع به انتقاد و فریاد زدن می کنند چرا در برابر صدور این حکم زبان به دهان گرفته اند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، دفاع از حقوق بشر را تنها ابزاری از سوی نظام سلطه برای فشار به برخی کشورهای جهان دانست و ادامه داد: هر گاه سیاست های کشوری مورد پسند نظام سلطه نباشد تلاش می کنند با این گونه ابزارهای فشار آن کشور را در جهان تضعیف کند.

 

حجت الاسلام طاهری، گفت: استکبار و صهیونیسم همواره در پی ایجاد چالش در جامعه مسلمین بوده است و به همین دلیل از هر ترفندی برای نفوذ در بین مسلمانان و ایجاد رخنه و تنش استفاده کرده است و این بار نیز با صدور حکم ضد اسلامی اعدام برای آیت الله نمر همدستی خود با استکبار را به اثبات رساند.

 

وی با بیان این که صدور این حکم مغرضانه بوده است ادامه داد: این حکم در زمانی رشد و نمو کرد که فریاد مدعیان حقوق بشردر عالم فراگیر شده است، اما متأسفانه در برابر این حکم غیر عقلی و انسانی هیچ واکنشی از سوی سردمداران حقوق بشر انجام نشده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات