۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۶۰۷۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

وضعیت امروز جهان اسلام تقابل جدی جبهه حق و باطل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت جهان اسلام و نفوذ استکبار در درون آن تقابل جدی رویارویی حق و باطل است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بزرگداشت نخستین شهید روحانی مدافع حرم با بیان این که حجت الاسلام شهید مالامیری مصداق بارز بسیجی و عاشق ولایت بود که مشتاقانه به درجه رفیع شهادت نایل آمد، گفت: اگر همانند این شهید گرانقدر شهیدان عزیزی از بسیج و سپاه داوطلبانه حرکت نکرده بودند حریم و حرمت اهل بیت(ع) در شام شکسته بود.

 

وی با تاکید بر این که شهدایی همانند حجت الاسلام شهید مالامیری در راه خدا حرکت کردند، خاطرنشان کرد: مقابله با ظلم ظالم و کوتاه کردن دست متجاوز راه خدا است و عزت امروز نظام اسلامی در همین نکته نهفته است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در راه خدا گام برداشتند.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که حجت الاسلام شهید مالامیری اهل عمل، استقامت و ایمان بود، افزود: این شهید گرانقدر به مکتب عصمت و طهارت و عمل به مضامین قرآنی علاقه داشت که در این راستا گام برداشته است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه رجب از جمله شهرالله حرام است، بیان داشت: عرب های دوران جاهلیت اگر جنگ داشتند شمشیر را غلاف می کردند و این ماه احترام بسیاری دارد که باید با رعایت احترام نگه داشته شود.

 

وی با بیان این که خاندان پلید سعودی بر سر مردم بی پناه و اهل قرآن یمن شب و روز آتش می ریزند، افزود: مصیبت اسلام این است استکبار جهانی در درون کشورهای اسلامی یار گرفته و مزدور دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، خاطرنشان کرد: تشدید داعش، اراده آمریکا، پول آل سعود و هماهنگی و همکاری کشورهای مدعی اسلام سبب جنایات در منطقه شده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وضعیت جهان اسلام و نفوذ استکبار در درون آن تقابل جدی رویارویی حق و باطل است، گفت: این امر همانند روزی است که وقتی امام علی(ع) در برابر عمربن عبدود قرار گرفت پیامبر گرامی اسلام فرمود امروز همه ایمان کامل در برابر تمام کفر قرار گرفته است.

 

امام جمعه قائم شهر خاطرنشان کرد: امروز کار به جایی رسیده که دست اندازی به مقدسات یک جمعیت بزرگ و از اصحاب و یاران پیامبر گرامی اسلام کرده و آن را تخریب می کنند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام کاظم(ع)، گفت: شرایط آن ایام به گونه ای بود که ایشان را مسموم کرده و به شهادت رساندند که استکبار زمان امامت اهل بیت(ع) را هدف قرار داده بود و می خواستند امامت را ریشه کن کنند اما امام صادق(ع) امامت را حفظ کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در پایان، تصریح کرد: باید شاکر نعمت ولایت فقیه بوده و معرفت و بصیرت خود را بالا ببریم که اتفاقات گذشته درسی برای آینده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات