۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۶۱۵۹۴
به همت بسیج طلاب و روحانیون بوشهر صورت گرفت؛

برگزاری دوره یک روزه آموزش فضای مجازی و رسانه ویژه طلاب خواهر در خورموج

خبرگزاری رسا ـ دوره یک روزه آموزش فضای مجازی و رسانه ویژه طلاب خواهر از سوی بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر در مدرسه علمیه فاطمیه خورموج برگزار شد.
دوره آموزش فضاي مجازي و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، دوره یک روزه آموزش فضای مجازی و رسانه ویژه طلاب خواهر، را در مدرسه علمیه فاطمیه خورموج برگزار کرد.

 

با توجه به نیازسنجی های انجام شده و استقبال خواهران طلبه از دوره آموزشی شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه، این دوره با هدف آشنایی و فراگیری هرچه بیشتر خواهران طلبه با فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی تدارک دیده شد.

 

بیش از 40 نفر از خواهران طلبه این مدرسه، در این دوره شرکت کردند تا با فراگیری اصول و فنون حضور در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، تاثیرگذاری تبلیغات خود در جامعه را افزایش دهند.

 

در این دوره مباحثی همچون ضرورت حضور طلاب در فضای مجازی، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، جریان شناسی سیاسی، وبلاگ نویسی و یادداشت نویسی برای خواهران طلبه ارائه شد.

 

بر این اساس مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، طی برنامه ریزی های انجام شده، این دوره یک روزه را در سایر مدارس علمیه خواهران استان، نیز برگزار خواهند کرد.

 

دوره دو روزه آموزشی شیوه های نوین تبلیغ در فضای مجازی و رسانه، در هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و بیش از 100 نفر از طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه استان بوشهر، در مرکز آموزشی امامت بوشهر، شرکت کردند./846/پ202/ح

ارسال نظرات