۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۶۲۶۰۵
امام جمعه موقت اهواز:

ادامه حیات مستکبران بدون جاهلیت مدرن غیر ممکن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این‌که آمریکا سعی دارد با استفاده از جاهلیت مدرن پایه های سست حکومتی خود را استحکام بخشد، گفت: ادامه حیات آمریکا و مستکبران جهان بدون جاهلیت مدرن غیر ممکن است.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که جاهلیت مدرن بسیار خطرناک تر و پیشرفته تر از جاهلیت پیش از اسلام است، اظهار داشت: آمریکا و مستشاران آن عامل اصلی برپایی جاهلیت مدرن در جهان هستند.

 

وی با بیان این که جاهلیت مدرن و جاهلیت صدر و پیش از اسلام در محتوا یکی هستند، عنوان کرد: شکل ظاهری این دو جاهلیت تنها اختلاف و تفاوت میان این دو است.

 

حجت الاسلام والسلمین حسن زاده به آیه قرآنی «وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم» اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این آیه بر کنار پرتگاه آتش بودید که شما را از آن رهانید.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که در زمان جاهلیت پیش از اسلام زنان زنده به گور می شدند، بیان کرد: اکنون شرافت، عفت و پاکدامنی زنان از بین رفته اگرچه جسم آنان به ظاهر وجود دارد.

 

وی با تأکید بر این که شاخص های جاهلیت از حاکمیت ظلم و خرافه پرستی پیش و صدر اسلام با شاخص های کنونی واحد است، تصریح کرد: در جاهلیت مدرن دشمن افزون بر شاخص های صدر اسلام از شعارهای فریبنده نیز استفاده می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با استفاده از جاهلیت مدرن پایه های سست حکومتی خود را استحکام بخشد؛ ادامه حیات آمریکا و مستکبران جهانی بدون جاهلیت مدرن غیر ممکن است.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به وظایف مهم امت اسلامی نسبت به جاهلیت مدرن در جهان به ویژه کشورهای اسلامی تصریح کرد: بیداری و آگاهی، صبر و استقامت راهکار مبارزه با جاهلیت مدرن است./9453/ت302/ب4

ارسال نظرات