۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۸۷۹
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سوم خرداد عرصه تابناکی از جهاد، شهادت و ایثارگری مردانی الهی بود

مدیر حوزه علمیه مازندران، فتح خرمشهر را یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ معاصر ایران اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: سوم خرداد عرصه تابناکی از جهاد، شهادت و ایثارگری مردانی الهی بود.
مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان رزمنده مرکز استان، سوم خرداد را یادآور حماسه آفرینی فرزندان غیور ایران اسلامی در دفاع از میهن اسلامی دانست و گفت: رزمندگان اسلام با آزادسازی خرمشهر ثابت کردند، قدرت سلاح ایمان تقوا از همه سلاح‌های پیشرفته دنیا نیز قدرتمند‌تر است.

 

وی، فتح خرمشهر را یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ معاصر ایران اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: سوم خرداد عرصه تابناکی از جهاد، شهادت و ایثارگری مردانی الهی بود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر تصویری بی‌نظیر از دلدادگی به پروردگارشان را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: فرزندان غیور کشورمان در جنگ تحمیلی با اقتدا به رهبرشان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

 

وی، سوم خرداد را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و بیان داشت: حماسه غیور مردان ایران اسلامی در سوم خرداد سال 60 یادآور تصویری پرشکوه از تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده حق باوران بود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی مفهوم والای از خودگذشتگی را عینیت بخشیدند، ادامه داد: ارمغان سوم خرداد یکی از مهم ترین حماسه های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی بود.

 

وی استقامت، پایمردی، ایمان و عشق به ولایت فقیه را راز ماندگاری حماسه خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: مدافعان خاک مقدس نظام اسلامی با عشق ودلدادگی به رهبر و مقتدای خود خرمشهر را از دست دشمن بعثی خارج کردند.

 

حجت الاسلام طاهری، پاسداشت فتح خرمشهر را در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه دانست و تصریح کرد: تبیین نقش آفرینی فرزندان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر بسیار حائز اهمیت است که باید بازگو شود.

 

وی، دفاع 35 روزه فرزندان غیور ایران اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی نشان دهنده غیرت و دلدادگی آنها به ولی فقیه زمان بود، ادامه داد: امروز نیز رزمندگان نظام اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، ایثار، از خودگذشتگی و رشادت های ملت ایران را عامل پیروزی دفاع مقدس دانست و گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عزت و افتخار دوچندان کسب کرد و امروز در عرصه بین المللی جایگاه ارزنده ای دارد.

 

وی، جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: امروز آحاد جامعه اسلامی رسالت سنگینی در ادامه مسیر شهدا دارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات