۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۶۴۵۷۰
آیت الله مجتهد شبستری:

امنیت و استقلال پایدار کشور مرهون رشادت های رزمندگان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ ا آیت الله مجتهد شبستری، استقلال و امنیت پایدار ایران را مرهون رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا و ولایت فقیه دانست و افزود: روحیه مقاومت جانبازان عزیز باعث شده تا پرچم اسلام همچنان سرافراز بماند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، عصر امروز به دیدار یکی از جانبازان 70 درصد نخاعی رفته و با تبریک اعیاد شعبانیه از استقامت و فداکاری های این جانباز فداکار در راه اسلام تقدیر و تشکر کرد.


وی در این دیدار استقلال و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهدا و ولایت فقیه دانست و افزود: روحیه مقاومت جانبازان عزیز سبب شده تا پرچم اسلام همچنان سرافراز بماند و دلیل عدم تجاوز دشمنان به کشور همین روحیه استقامت ملت است.


عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت عاقبت به خیری انسان ها، افزود: افرادی بودند که در صدر اسلام جزو صحابه خاص پیامبر اکرم(ص) محسوب می شدند اما بعد ها عاقبت به خیر نشدند. اما الحمدلله جانبازان ما با بصیرت هستند و با تأسی از قمر منیر بنی هاشم(ع) که در عصر تاسوعا به امان نامه شمر دست رد زد، آنان هم رهبر زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.


وی ضمن تقدیر از روحیه ایثار و استقامت جانبازان، تصریح کرد: جانبازان عزیز آیه های ایثار و مایه افتخار جامعه اسلامی هستند و جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش باید از جانبازان درس بگیرند و آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.


بر پایه این گزارش در پایان این دیدار هدیه ای از سوی آیت الله مجتهد شبستری به این جانباز اهدا شد./853/پ203/ب4

ارسال نظرات