۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۵۳۰
آیت الله بهشتی:

نام بزرگان فارس زنده نگه داشته شود/ رسیدن به نقطه مطلوب علمی در گرو تجلیل از علما و اساتید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام و جایگاه علمای فارس گفت: زنده نگه داشتن نام علما و بزرگان فارس سبب حفظ مقام شامخ آن‌ها می‌شود.
آيت الله احمد بهشتي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، در نشست مشترک علما و طلاب استان فارس و آذربایجان که صبح امروز در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، با اشاره به مقام علما و جایگاه آنان گفت: ما در موفقیت‌هایی که در این زمینه کسب کرده‌ایم مدیون علمایی هستیم که در منطقه فارس به ما تعلیم داده‌اند.


وی به زنده نگه داشتن یاد علما اشاره کرد و ابراز داشت: باید از بزرگان و اساتید تجلیل و یاد شود تا بتوانیم به نقطه مطلوب علمی دست پیدا کنیم.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام آیت الله سید نورالدین در فارس گفت: این عالم علاوه بر تعلیم درسی به تشویق شاگردان در زمینه درس و فن خطابه می‌پرداخت؛ این امر سبب ‌شد که انگیزه بیشتری در زمینه درس در ما شکل بگیرد.


وی با اشاره نقش آیت‌الله سید نورالدین در مبارزات علیه رژیم ستمگر طاغوت، عنوان کرد: این عالم خطه فارس در مبارزات علیه شاه در استان فارس نقش ویژه ای داشت.


آیت الله بهشتی به اهمیت علوم جدیده در نزد علمای فارس اشاره کرد و افزود: آیت الله سید نورالدین با تأکید بر مجهز بودن طلاب در زمینه علوم جدید به این امر مهم اهتمام بیشتری داشت.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: نام بزرگان فارس باید زنده نگه داشته شود تا مقام شامخ آن‌ها حفظ شود./978/پ202/ح

ارسال نظرات