۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۶۷۷۵۷

دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با آیت الله حسینی بوشهری

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کردند.
ديدار مدير حوزه علميه استان با آيت الله حسيني بوشهري

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، از نشست با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور خبر داد و گفت: این دیدار روز گذشته و با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان در دفتر آیت الله حسینی بوشهری صورت گرفت.

 

 
وی افزود: در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در معاونت تهذیب حوزه علمیه استان و همچنین پیشرفت حوزه های علمیه استان در زمینه های عمرانی ارائه شد.
 
 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از برگزاری دومین جلسه معاونان تهذیب در سال 94 خبر داد و گفت: در این جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود پرداختند.

 

وی افزود: ارائه پیشنهادات جهت اجرای طرح های تهذیبی در سال آینده، بررسی آیین نامه ابلاغی جدید درباره ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن همراه در مدارس علمیه و نحوه اجرایی کردن آن از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

 

حجت الاسلام آذرشب برنامه ریزی درباره دوره تهذیبی اختبار و تثبیت برای طلاب جدید الورود و بیان برخی تذکرات درباره بهبود روند اجرای امور تهذیبی در مدرسه را از دیگر موارد عنوان شده در این جلسه دانست./833/ت303/ب4

ارسال نظرات