۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۸۵۰۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

روحانیان از ظرفیت ماه رمضان برای هدایت جوانان استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که روحانیان باید از ظرفیت ماه رمضان برای هدایت جوانان استفاده کنند، گفت: روحانیان و مبلغان نقش بسزایی در هدایت جوانان در جامعه را بر عهده دارند و روحانیان در ماه مبارک رمضان باید معلومات دینی خود را بیش از پیش در اختیار جوانان و آحاد مردم قرار دهند.
حجت الاسلام عباسيان مدير کل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، بعد از ظهر امروز شنبه 30خرداد، در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداه کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان به میزبانی بقاع متبرکه و امامزادگان در سطح استان اجرایی می‌شود.

 

امامزادگان و بقاع متبرکه استان مرکزی آماده استقبال و پذیرایی از روزه داران است

حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به فضاسازی امامزادگان و بقاع متبرکه جهت استقبال و پذیرایی از روزه داران بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده در ایام ماه مبارک رمضان در جوار بقاع متبرکه استان برنامه‌های متعددی در قالب طرح ضیافت الهی اجرایی می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که روحانیان از ظرفیت ماه رمضان برای هدایت جوانان استفاده کنند، اظهار داشت: روحانیان و مبلغان نقش بسزایی در هدایت جوانان در جامعه بر عهده دارند و در ماه مبارک رمضان باید معلومات دینی خود را بیش از پیش در اختیار جوانان و آحاد مردم قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان مد نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی است.

 
طرح‌ ضیافت ماه مبارک رمضان با استقبال مطلوب اقشار مختلف جامعه در بقاع متبرکه همراه است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: برگزاری مراسم دعا و نیایش، محفل انس با قرآن، اجرای نیات واقفان، اطعام روزه داران و برنامه‌های اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در امامزادگان و  بقاع متبرکه استان مرکزی است.

 

حجت‌الاسلام عباسیان افزود:همچنین در این ایام مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم نیز به صورت روزانه در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص سراسر استان با حضور قاریان مطرح برگزار خواهد شد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به استقبال خوب مردم و اقشار مختلف از طرح‌ ضیافت طی سال گذشته عنوان کرد: پیش بینی می‌شود این طرح امسال نیز با استقبال مطلوب اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه مواجه باشد. /842/
پ202/ح

ارسال نظرات