۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۷۱۱۰۳

شرکت 115 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح نشاط معنوی امامزاده سید علی قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی امامزاده سید علی(ع) از شرکت 115 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح نشاط معنوی این بقعه متبرکه در تابستان امسال خبر داد و گفت: در این بین 65 نفر از شرکت‌کنندگان را پسران و بقیه را دختران تشکیل می‌دهند.
نشاط معنوي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام مدرسی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی در تابستان و ماه رمضان امسال در بقاع متبرکه استان قم اظهار کرد: بر این اساس در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) نیز این طرح با قوت در حال اجراست.

وی افزود: در طرح نشاط معنوی، 115 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به ثبت نام کرده‌اند که دو کلاس ویژه آقایان در روزهای زوج و دو کلاس هم ویژه بانوان در روزهای فرد برگزار می‌شود؛ در این بین 65 نفر از شرکت‌کنندگان را پسران و بقیه را دختران تشکیل می‌دهند.

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) با بیان اینکه این کلاس‌ها شامل برنامه‌های گوناگون قرآنی، فرهنگی و ورزشی هستند گفت: خطاطی، عکاسی، فیلمبرداری، کاردستی، فوتسال، شنا، اردو و همچنین جلسات قرآنی حفظ و ترتیل موضوعات کلاس‌های طرح نشاط معنوی به شمار می‌روند.

وی افزود: در طرح ضیافت الهی نیز هر روز ترتیل‌خوانی قرآن بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی توسط یکی از علمای حوزوی با حضور سه نفر از قاریان ممتاز کشوری انجام می‌شود.

مدرسی خاطرنشان کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان هم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم سخنرانی و محفل قرآنی در این بقعه متبرکه برپا می‌شود./1325/د101/ف

ارسال نظرات