۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۷۲۰۷۳
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

آغاز دوره آموزش مجازی دانش‌افزایی دینی در تبریز همزمان با ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی از دوره آموزش مجازی دانش‌افزایی دینی همزمان با ماه مبارک رمضان در تبریز خبر داد و گفت: این دوره با هدف دانش‌افزایی در معارف دینی برای سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علي خديوي، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه هاي استان آذربايجان‌شرقي

حجت‌الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان دوره آموزش مجازی با هدف دانش‌افزایی در معارف دینی برای سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که بخشی از دوره آموزشی آغاز شده و بخشی دیگر طی مرداد ماه پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: این دوره در 7 موضوع ویژگی‎های انسان موفق، مروری بر مهارت‌های زندگی، جریان‌شناسی سلفی‎‏گری، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، زنان و مردان، تفاوت‌‏ها و شباهت‎ها، آنچه باید قبل از ازدواج بدانیم و سبک زندگی دانشجویی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که این دوره‌های آموزشی در ارتقای‌ شغلی اعضای هیأت علمی مؤثر خواهد بود، افزود: دانشجویان نیز در این ارتباط می‌توانند تا 7 رشته انتخاب کنند، که بعد از گذراندن موفق دوره‌ها و اخذ گواهی، جایزه ویژه سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.


مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تمام مراحل این دوره آموزشی اعم از ‌نام‌نویسی، کلاس‌ها و آزمون به ‌‎صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: دوره‎های آموزشی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و مرداد ماه سال جاری دوره‎های حضوری دانش‌‎افزایی اعضای هیأت علمی برگزار می‎شود.


حجت‌الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که بخشی از فعالیت های نهاد رهبری مربوط به ارتقای بیتش اعتقادی و دینی اساتید دانشگاه است، تصریح کرد: دوره‌های دانش‌افزایی اساتید طبق روال سال‌های گذشته از 24 تا 29 مرداد ماه با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در شش رشته برگزار می‌شود./853/ت303/ح

ارسال نظرات