۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۱۴۸
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی در دفاع از آرمان های الهی است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی روز قدس نشانگر وحدت و همدلی با آرمان های اسلامی است، گفت: حضور در این راهپیمایی بزرگ به عنوان عبادت، همکاری و وحدت با آرمان های اسلامی و شهدا است.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندرا امروز در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر فریدونکنار با بیان این که شب های قدر شب های با عظمت و گرانقدری است، گفت: یکی از برکات ماه رمضان همین است که لیالی قدر در آن قرار دارد که باید همه ما از فرصت های استثنایی که در آن وجود دارد بهترین استفاده را داشته باشیم.


امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که شب های قدر بهترین فرصت برای توبه است، بیان داشت: انسان باید در این شب های نورانی خیر و صلاح را از حضرت حق درخواست کند که ثمرات و برکات بسیاری دارد.


وی تصریح کرد: بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام باید در این شب هاب گرانقدر عافیت و سلامتی را از خداوند منان بخواهیم و آن چه سبب خوشنودی پرودگار متعال می شود را به ما نشان دهد.


حجت الاسلام جلالی با بیان این که یکی از راه های تحصیل رضایت حضرت حق تسلیم اوامر پروردگار از طریق اطاعت از فرمان خداوند منان است، خاطرنشان کرد: انسان باید به آن چه خداوند متعال برای او مقرر کرده است رضایت داشته باشد.


وی با اشاره به این که انسان باید راه تسلط شیطان بر خود را ببندد، گفت: تنها راه سد شیطان بر نفوس ما اخلاص بوده که در حالات بزرگانی چون امام راحل می توانیم درک کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: حوائج مختلف بوده اما آن چه بیشتر اهمیت دارد و مشکلات عامه امروز بر آن قرار دارد نزول باران رحمت و خوشبختی برای آحاد مردم و جوانان است.


امام جمعه فریدونکنار با بیان این که رحمت پروردگار متعال وسیع است، گفت: ما انسان هایی که بر سفره حضرت حق نشستیم نباید بخل بورزیم که باید برای همگان دعا کنیم.


وی با تاکید بر این که شب های قدر فرصتی برای آمرزش و استغفار است، بیان داشت: این شب ها زمانی گرانقدر برای موفقیت و تعالی همگان بوده که می توانیم در مسیری ارزشمند قرار گیریم.


حجت الاسلام جلالی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، افزود: از همه مردم می خواهیم تا در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.


نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راهپیمایی روز قدس نشانگر وحدت و همدلی با آرمان های اسلامی است، گفت: حضور در این راهپیمایی بزرگ به عنوان عبادت، همکاری و وحدت با آرمان های اسلامی و شهدا است.


وی ادامه داد: روز قدس از یادگاری های ماندگار امام راحل است که باید به نحوی شایسته در برابر اقدامات ایادی استکبار جهانی قرار گیریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات