۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۲۷۶۳۸۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش درمنطقه غرب کشور:

برای مقابله با دشمنان مدعی اسلام باید بند پوتین‌ها را محکم‌تر از قبل ببندیم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش درمنطقه غرب کشور با بیان این‌که دشمنان ما امروز به نام اسلام آمده اند و خودشان را پیرو پیامبر اکرم (ص) می دانند، گفت: بنابراین باید امروز از قبل محکم تر بندهای پوتین خود را ببندیم و کسانی که در این مصاف شرکت خواهند کرد و در تاریخ نقشی که ایجاد می کنند و حمایتی که از ولی فقیه خواهند کرد، در تاریخ ثبت خواهد شد.
امير کاظمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شب گذشته جمعی از مسؤولان، فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه صحنه، طلاب و روحانیان حوزه علمیه  از خانواده شهید امیر سرلشگر بهرام رحیمی در شهرستان صحنه دیدار کردند.


امیر منوچهر کاظمی فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور و از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه با حضور در مراسم و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: درود می فرستیم بر شهدایی که جانشان را در طبق اخلاص نهادند؛ امروز عزت، اقتدار و امنیت کشورمان را مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم.


وی در ادامه افزود: شهدا در طول سالیان پر افتخار دفاع مقدس ایثار کردند تا این که ما از موهبت و امنیتی که به لطف خداوند، این عزیزان به ارمغان آورده اند استفاده کنیم.


امیر کاظمی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما می باشند و روح بلند و ملکوتیشان در بین ما حضور دارد، خداوند نیز از روز ازل حی و ناظر بر اعمال ما است و عنایاتش را همیشه نصیب ما می گرداند.


وی ابراز کرد: روزی که شهدا در مصاف با دشمن بعثی جنگیدند آن دشمن ادعای دین و اسلام نداشت، رزمندگان ما به واسطه ادای تکلیف و پیروی از ولی زمان خود برای افتخار و عزت انقلاب و اسلام مجاهدت کردند و جانشان را تقدیم کردند و تکلیف خود را به بهترین شکل انجام دادند.


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش درمنطقه غرب کشور، بیان داشت: امروز بسیار وضعیت حساس تر است، شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه دهیم و پیرو ولایت باشیم، دشمنان ما امروز به نام اسلام آمده اند و خودشان را پیرو پیامبر اکرم (ص) می دانند اما جهل و نادانی و در عین حال منفعت طلبی و اسلام هراسی را با خود همراه دارند، یقینا خداوند عنایت خواهد کرد و شرشان را به خودشان باز خواهد گرداند.


امیر کاظمی با اشاره به تکلیف ما در قبال شهدا اظهار داشت: ما باید اعتقاد و بصیرت داشته باشیم چرا که امروز راه ما بسیار سخت است و دشمنان و استکبار نقشه اساسی برای کندن ریشه اسلام کشیده اند بنابراین باید امروز از قبل محکم تر بندهای پوتین خود را ببندیم و کسانی که در این مصاف شرکت خواهند کرد و در تاریخ نقشی که ایجاد می کنند و حمایتی که از ولی فقیه خواهند کرد، در تاریخ ثبت خواهد شد و از اجر و ثوابی بالا برخوردار هستند و امیدواریم که خداوند به برکت شهدا به ما توفیق دهد که در این راه که پیش گرفته ایم بتوانیم مایه افتخار برای آیندگان شویم./857/پ202/ف

ارسال نظرات