۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۷۸۵۳۹
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معاونان مدارس علمیه کشور در مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب مدارس علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی تربیتی ویژه معاونان تهذیب مدارس علمیه کشور در مشهد خبر داد و گفت: 11 نفر از معاونان تهذیب مدارس علمیه استان در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند.
 معاونان تهذيب حوزه هاي علميه

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب مدارس علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تربیتی معاونان مدارس علمیه کشور به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب مدارس علمیه لرستان با بیان این که دوره آموزشی و تربیتی تهذیب با محوریت مهارت افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه برگزار می شود، افزود: 11 نفر از معاونان مدارس علمیه لرستان در این دوره تربیتی شرکت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره تربیتی، معاونان تهذیب مدارس علمیه با شیوه های آموزش و راهکارهای پیاده کردن برنامه تهذیبی در مدارس آشنا می شوند.

 

حجت الاسلام ولی پور تهذیب را مقدم بر آموزش دانست و اظهار داشت: معاونان تهذیب در تربیت طلاب و تهذیب نفس آنان نقش بسزایی دارند و این امر باید به خوبی برای طلاب تبیین شود.

 

وی تصریح کرد: تهذیب نفس به ویژه باید برای طلاب نو ورود مدارس علمیه تبیین شود که پیش از مسائل آموزشی، در مدارس علمیه تهذیب نفس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب مدارس علمیه لرستان اخلاق را از مهم ترین برنامه های مدارس علمیه بیان کرد و اظهار داشت: آموزه های اخلاقی مهم ترین عامل موفقیت طلاب در مسیر طلبگی است.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیتی تهذیب ویژه معاونان مدارس علمیه خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی در ارتقای برنامه های تهذیب مدارس مفید است.

 

حجت الاسلام ولی پور ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره های تربیتی در جهت پربار کردن فعالیت ها و برنامه های تهذیب مدارس علمیه مؤثر باشد.

 

وی تصریح کرد: معاونان مدارس علمیه لرستان در جهت بهبود و ارتقای برنامه های تهذیبی باید خلاقیت هایی از خود داشته باشند و از مرکز مدیریت استان کمک بگیرند./9459/ت303/ح

ارسال نظرات