۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۰۳۱
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

رونمایی از 170 عنوان کتاب همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با برگزاری کنگره 2 هزار و 400 شهید این استان 170 عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.
رضا محمد سليماني، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمد سلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست کنگره شهدا این استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی برای این استان خواهد بود.

 

وی با اشاره به تشکیل 24 کمیته در راستای برگزاری کنگره 2 هزار و 400 شهید استان، تصریح کرد: در حال حاضر 99 درصد کمیته‌ ها فعال هستند و حدود 50 درصد فعالیت ‌های اجرایی انجام شده است.

 

سلیمانی با بیان این که تاکنون 500 هزار سند از شهدای استان چهارمحال و بختیاری جمع‌ آوری شده است، خاطرنشان کرد: اسناد شهدا منبع ارزشمند و سرمایه گران‌ بها برای استان هستند.

 

به گفته وی، در رابطه با شهدای استان 105 عنوان کتاب تهیه شده است و سعی بر این است این تعداد را به 170 عنوان کتاب برسانیم.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از آماده شدن طومار ولایت‌مداری مردم این استان، شجره‌ نامه شهدا و آماده شدن ریزترین قرآن نیز خبر داد و گفت: این آثار به همراه کتب تهیه شده از زندگانی شهدا به محضر رهبر معظم انقلاب اهدا خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در پایان سخنان خود از برگزاری یادواره شهید شاخص کشوری به مناسبت هفته دولت در چهارم شهریور ماه در شهرستان بروجن خبر داد.

 

در ادامه این نشست، سیامک سلیمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز با بیان این که در راستای برگزاری کنگره شهدا در استان همه دستگاه‌ ها با همدلی و همکاری وظایف خود را انجام داده ‌اند، اظهار داشت: لازم است با تلاش مضاعف سعی در بهتر برگزاری این مراسم داشته باشیم و بکوشیم کنگره‌ای در شأن شهدا برگزار کنیم.

 

سلیمانی با اشاره به این که لازم است مسؤولان در راستای ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنند، افزود: کمیته پشتیبانی در ایام برگزاری کنگره شهدا از 300 هزار نفر از مسؤولان دعوت به عمل خواهد آورد.

 

مسؤول کمیته پشتیبانی کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون سعی شده است از ظرفیت ‌های موجود استفاده شود اما هم اکنون نیاز به کمک ‌های مالی داریم و اعتبارات برگزاری کنگره باید جدی گرفته شود./9457/پ202/ح

ارسال نظرات