۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۸۴۰۹۴
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

خدمت رسانی به مناطق محروم نماد عدالت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان این که خدمت رسانی به مناطق محروم نماد عدالت اجتماعی در کشور است، گفت: مسؤولان باید عدالت محوری و توجه و خدمت به مناطق دور افتاده و روستاها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سرهنگ محسن گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز، شنبه هفتم شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه، در اراک با بیان این که سپاه از چند سال گذشته در رابطه با احداث بیمارستان صحرائی برنامه ریزی کرده است، گفت: بیمارستان های صحرائی با هدف خدمات‌دهی به مناطق محروم برپا می شود.

 

بیمارستان صحرائی «شهید مسعود مرادی» در خنداب دایر می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، دایر کردن بیمارستان صحرائی در مناطق محروم راهبرد و ماموریت سپاه روح الله در خدمات درمانی دانست و اظهار کرد: بیمارستان صحرائی «شهید مسعود مرادی» در خنداب دایر می‌شود.

 

گلشن زاده با اشاره به این که  طرح بیمارستان صحرائی خنداب با همکاری مستقیم بسیج پزشکان صورت می‌گیرد گفت: در این بیمارستان جراحی‌های ‌سرپایی نیز انجام می‌شود و در صورت حاد بودن وضعیت بیمار به بیمارستان‌های اراک منتقل می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به این که پروژه بیمارستان صحرایی خنداب امسال اجرایی می‌شود، گفت: این پروژه شامل خدمات تخصصی ‌و فوق تخصصی است که با غربالگری‌های انجام شده در مدت 8 ماه گذشته، 6 هزار نفر از 58 هزار نفر جمعیت شهرستان خنداب شامل این طرح می‌شوند.

 

گلشن زاده با بیان این که در این طرح بیمار حتی در صورت نیاز به دارو و یا جراحی هیچ‌گونه مبلغی را پرداخت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های درمانی این‌ افراد از طرح سلامت و سپاه روح الله استان و پزشکان بسیجی تامین می‌شود.

 

مسؤولان عدالت محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان این که خدمت رسانی به مناطق محروم؛ نماد عدالت اجتماعی در کشور است، گفت: مسؤولان باید عدالت محوری و توجه و خدمت به مناطق دورافتاده و روستاها را سرلوحه امور خود قرار دهند و خدمت رسانی به مناطق محروم را یک افتخار بزرگ بدانند.

 

گلشن زاده بیان کرد: از بیمارستان های صحرایی خنداب نیز برای برگزاری تمرین توان قدرت رزمی بسیج جامعه پزشکی در مدیریت بحران، احیای روحیه جهاد و ایثار در حوزه سلامت، زمینه سازی حضور مسؤولان در مناطق محروم استفاده می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی، در ادامه با اشاره به این که در این طرح از 80 پزشک‌بسیجی در 20 رشته تخصصی دعوت به عمل آمده است، عنوان کرد: پزشکان در این طرح در زمینه‌های داخلی، عفونی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی عروق، فوق‌تخصص جراحی توراکس، غدد، دندانپزشکی، فوق تخصص نازایی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، گوارش، چشم، ارتوپدی، پوست و مو، اطفال، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص قلب اطفال در بیمارستان صحرایی به افراد خدمت رسانی می کنند.

 

شایان ذکر است؛ بیمارستان صحرائی خنداب با نام، بیمارستان «شهید مسعود مرادی» با تمامی امکانات یک کلینیک از تاریخ 10 شهریورماه تا 13 شهریور ماه فعالیت می‌کند./842/پ202/ب4

ارسال نظرات