۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۷۴۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در اجلاس خبرگان رهبری:

آموزش قبل از ازدواج در کاهش آمار طلاق نقش بسزایی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت:آموزش جوانان پیش از ازدواج در قالب برنامه های آموزشی و استفاده از اساتید مجرب و خبره در این امر ضرورت دارد همانطور که با اجرای این برنامه در استان گلستان به عنوان پایلوت با استقبال جوانان و خانواده ها از این طرح و کاهش غیر منتظره آمار طلاق مواجه بوده ایم.
آموزش قبل از ازدواج در کاهش آمار طلاق نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در نطق پیش از دستور خود در جلسه اول هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری زندگی به بحث به صیانت خانواده و آموزشهای مهارتهای خانواده پرداخت.



این نماینده مجلس خبرگان، نخست با ابزار نارضایتی از افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج در جامعه گفت: «آموزش جوانان پیش از ازدواج در قالب برنامه های آموزشی و استفاده از اساتید مجرب و خبره در این امر ضرورت دارد همانطور که با اجرای این برنامه در استان گلستان به عنوان پایلوت با استقبال جوانان و خانواده ها از این طرح و کاهش غیر منتظره آمار طلاق مواجه بوده ایم.



نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان از مسؤولان خواست تا با حمایت از این طرح برای اجرا در سایر استانها زمینه و بستر تحکیم خانواده را فراهم آورند./858/د102/ج

 

ارسال نظرات