۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۳۸۴
آصفری:

تدابیر رهبر انقلاب سبب قدرت و تاثیرگذاری ایران در جهان شده است

خبرگزاری رسا ـ آصفری با تآکید بر این که، ایران اسلامی به عنوان یک قدرت معتبر در دنیا شناخته شده است، بیان کرد: امروز وقتی ایران اسلامی با رؤسای جمهور بزرگ دنیا در رابطه با مسائل کشور و دنیا به گفت و گو می پردازد، جمهوری اسلامی ایران برایشان بسیار مهم و قابل توجه و یک قدرت بزرگ محسوب می شود.
آصفري نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و دبیر اول کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پایگاه خبری-تخصصی زیست محیطی اخبار زمین استان مرکزی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خاورمیانه دارای جایگاه بالا و با ارزشی است.

 

جایگاه قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با ‏جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه گفت: کشورهای قدرتمند دنیا زمانی که می خواهند در منطقه فعالیتی انجام دهند، نامه برای ‏مسؤولان ایران اسلامی می نویسند و نظر نظام جمهوری اسلامی را جویا می‌شوند.

 

آصفری با تآکید بر این که، ایران اسلامی به عنوان یک قدرت معتبر در دنیا شناخته شده است، بیان کرد: امروز وقتی ایران اسلامی با رؤسای جمهور بزرگ دنیا  در رابطه با مسائل کشور و دنیا به گفت و گو می پردازد، جمهوری اسلامی ایران برایشان بسیار مهم و قابل توجه و یک قدرت بزرگ محسوب می شود.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه وقتی که مقامات ایران اسلامی در مجامع بین المللی، سازمان ملل سخنرانی می‌کنند و ایده‌‏های خود را در رابطه با موضوع های گوناگون همچون عاری شدن جهان از سلاح های هسته ای را مطرح می‌کنند ، ایران اسلامی با مقبولیت عمومی دنیا مواجهه می شود.

 

مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی از ابتدای انقلاب

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ایران اسلامی ازجایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است گفت: این جایگاه با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ایستادگی ملت غیور کشور عزیزمان از ابتدای انقلاب اسلامی حاصل شده است.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر رئیس جمهور  کشور می‌گوید «سایه شوم ‏جنگ از کشور ما دور شده»: نه این که به خاطر مذاکرات هسته‌ای باشد بلکه به خاطر ‏مقاوتی بوده که مردم ایران اسلامی سال ها از خود نشان داده اند.

 

آصفری بیان کرد: وقتی ‏اجلاسی مثل جنبش غیرمتعهدها در ایران اسلامی برگزار می‌شود علیرغم فشارهایی که صهیونیست‌ها ‏و آمریکایی های برعدم حضور کشور ها می آورند، نزدیک به 120 کشور دنیا در سطوح مختلف مسؤولیتی در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.

 

موقعیت استراتژیک و اثر گذار ایران اسلامی در جهان

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تدابیر، درایت‌ها و رهبری مقام معظم رهبری سبب شده امروزه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت تاثیرگذار جهانی شناخته می‌شود.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا با دوران پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست گفت: ایران اسلامی امروز در دنیا به عنوان یک کشور اثر گذار و دارای موقعیت استراتژیک و صاحب نظر در عرصه های مختلف شناخته شد است. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات