۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۸۸۲۳۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: جوانان نظام اسلامی از ظرفیت و پتانسیل های ارزشمندی برخوردار هستند که می توانند نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته باشند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امشب در دیدار با پهلوان قاسم رضایی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی جهان در آمریکا اظهارداشت: جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف افتخارات ارزشمندی را برای نظام اسلامی کسب می کنند.


وی با بیان این که دلاورمردی از دیار هزارسنگر آمل نیز توانست مقام نایب قهرمانی جهان را کسب کند و زمینه ساز افتخار شود، افزود: به طور یقین با کسب این نشان پهلوانی وظایف مدیران نسبت به ورزش بیشتر می شود.


نماینده مردم آمل در مجلس اشاره به این که ضرورت دارد از قهرمانان و پهلوانان عرصه ورزش حمایت های شایسته ای صورت گیرد، تصریح کرد: این عزیزان با تمام توان در راستای کسب مدال در صحنه های ورزشی حضور پیدا کرده تا برای نظام اسلامی و خوشحالی مردم افتخار آفرینی کنند.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می شود جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی افتخارات ارزشمندی برای نظام اسلامی کسب می کنند که مایه افتخار است و امید داریم تا این موفقیت ها استمرار داشته باشد.


وی با بیان این که مردم از ورزشکاران خود انتظارات بسیاری دارند تا در میادین مختلف پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند، گفت: امیدداریم افتخار آفرینی ورزشکاران ما در عرصه های مهمی مانند مسابقات المپیک استمرار داشته باشد.


یوسفیان ملا با اشاره به این که پهلوان رضایی پرورش یافته دامان مادر و سرپرستی پدر دلسوزی است که چنین افتخاراتی را نصیب کشورمان می کند، بیان داشت: مردم از پهلوان رضایی انتظار دارند در المپیک برزیل مدال خوش رنگ طلا را کسب کرده و مایه افتخار شهر آمل و ایران اسلامی شود.


نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: حضور جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف و موفقیت و افتخارآفرینی این عزیزان سبب سربلندی نظام اسلامی و ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان آحاد مردم می شود.


وی با اشاره به این که بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، افزود: جوانان نظام اسلامی از ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی برخوردار هستند که می توانند نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته باشند.


احمد منفرد، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این دیدار اظهارداشت: بعضی از ورزشکاران مانند پهلوان قاسم رضایی مانند نگین درخشانی می درخشند و در کنار ورزش در امر اخلاق و پهلوانی الگو و نمونه هستند.


وی با تاکید بر این که روحیه اخلاق محوری ورزشکاران الگویی برای نسل جوان جامعه است، گفت: جوانان نظام اسلامی در عرصه های مختلف شایستگی خود را اثبات کرده و زمینه ساز افتخار نظام اسلامی هستند.


گفتنی است؛ در این دیدار از سوی نماینده مردم آمل در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و فرماندار ویژه آمل لوح و هدایایی تقدیم پهلوان قاسم رضایی شد و ایشان تمام هدایا را برای کمک به مددجویان بهزیستی اهدا کرد که این پهلوان آملی بار دیگر نشان داد در کنار عرصه قهرمانی ورزش در عرصه اخلاق و کمک به همنوعان نیز الگو و نمونه است./1314/202/ب1

ارسال نظرات