۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۸۶۰۷
آیت الله موسوی جزایری:

آیت‌الله خزعلی با تأسیس بنیاد بین‌المللی غدیر فرهنگ علوی را ترویج کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت و برای بازماندگان و دوستداران وی صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند خواستار شد.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با صدور پیامی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند خواستار شد.

 

وی گفت: خبر ارتحال فقیه فاضل آیت الله شیخ ابوالقاسم خزعلی که از یاران صدیق امام و رهبری و از پیروان راستین ولایت فقیه بود، سبب تأثر و تألم گردید.

 

در این پیام آمده است: اینجانب ضایعه ارتحال این عالم پارسا و انقلابی، حافظ و مفسر قرآن کریم و نهج البلاغه که همواره با منبرهای ارزشمند خود در مبارزه با رژیم ستمشاهی و دوران پس از انقلاب یار و یاور انقلاب اسلامی بودند و در به فعلیت رسیدن قانون اساسی تلاش های وافر کردند را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، بیت مکرم آیت الله خزعلی و همه ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که ان شاءالله خداوند ایشان را که در جهت تحقق اهداف قرآن و اهل بیت(ع) در سالیان اخیر جهادگونه عمل کرده و خدمات برجسته ای را ارائه داشتند و با تأسیس بنیاد بین المللی غدیر همت خویش را در جهت ترویج فرهنگ علوی مصروف داشتند را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور گرداند، افزود: خداوند بازماندگان و دوستداران ایشان را صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید./9453/101/ب3

ارسال نظرات