۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۰۰۸
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

آیت الله خزعلی در تمام عرصه‌های جمهوری اسلامی نقشی مهم و تأثیرگذار داشت

خبرگزاری رسا ـ‌ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین رحلت آیت‌الله خزعلی را ضایعه‌ای جبران ناپذیر دانست و گفت: این عالم بزرگوار در تمام عرصه‌های جمهوری اسلامی نقشی مهم و تأثیرگذار داشت و همواره مدافع انقلاب بود.
آيت الله خزعلي

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره رحلت آیت الله خزعلی، گفت: این عالم مجاهد و شجاع در تمام عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی مهم و تأثیرگذار داشت و همواره مدافع این انقلاب برآمده از خون شهدا بود.

 

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: مرحوم آیت الله خزعلی علاوه بر اینکه خود مفسر قرآن بود، صراحت لهجه نیز داشت و همیشه در اهداف متعالی این انقلاب اسلامی ثابت قدم بود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این عالم مجاهد حافظ قرآن بود و تفسیر آیات نورانی را به بهترین شکل برای مردم و شاگردان تبیین می‌کرد و در این راه شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

 

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: وی جزء سابقین در نهضت انقلاب اسلامی بود و از یاران نزدیک حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به شمار می‌رفت.

 

وی تصریح کرد: در تمام عرصه‌های این انقلاب اسلامی هر جا موانعی برای این نظام ایجاد می‌شد به خوبی نقش خود را ایفا می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام عباسی به سابقه درخشان مرحوم آیت‌الله خزعلی در مبارزه با رژیم ستمشاهی، بیان داشت: این عالم شجاع در مبارزه با رژیم ستمشاهی منشأ خدمات اثرگذاری بوده و همیشه پیشگام بود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین رحلت این عالم بزرگوار را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و گفت: رحلت این عالم بزرگوار یک رخنه‌ای برای اسلام ایجاد کرده که طبق روایات این رخنه چیزی را نمی‌تواند جبران کند./955/302/ب2

ارسال نظرات