۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۴۵۵
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه دانش‌افزایی مبلغان طرح هجرت بلند مدت در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان گفت: کارگاه دانش افزایی مبلغان طرح هجرت بلند مدت با حضور 80 نفر از مبلغان استان در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی‌پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه لرستان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی مبلغان طرح هجرت استان گفت: حضور مبلغان در ترویج و تیببن معارف دینی نقش بسزایی دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در مناسبت‌های گوناگون و در طول سال افزود: هدف از اعزام مبلغان افزایش آگاهی مردم و حفظ اعتقادات و باورهای دینی جوانان است.

 

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پاسخگ‌ویی به شبهات دینی جوانان ضروری است، مبلغان به علم روز و ابزار تبلیغی نوین مجهز باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که کارگاه دانش‌افزایی مبلغان طرح هجرت بلندمدت در حال برگزاری است، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز ادامه دارد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی تئوری در این کارگاه دانش‌افزایی تا عصر امروز ادامه دارد و دوره‌های عملی فردا برگزار می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را افزایش معلومات و به روز شدن اطلاعات مبلغان طرح هجرت بیان کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: آشنایی مبلغان با روش‌های نوین تبلیغی در جامعه به ویژه بین جوانان و مخاطب‌شناسی از دیگر اهداف برگزاری این دوره از کارگاه‌های آموزشی مبلغان طرح هجرت است.

 

وی در پایان یادآور شد: این کارگاه دو روزه با حضور حجت الاسلام حبیبی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم در حال برگزاری است.

 
گفتنی است، کارگاه دانش‌افزایی مبلغان طرح هجرت بلندمدت با حضور 80 نفر از مبلغان استان در حال برگزاری است و تا فردا 12 مهرماه جاری ادامه دارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات