۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۲۹۴۲۷۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

مهم‌ترین لازمه نمایندگان رهبری پایبندی به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: حساسیت این دوره مجلس خبرگان اهمیت بسیاری دارد و لازم است با چشمان باز افراد متدین به اصل نظام جمهوری را تشخیص دهند و به عنوان حامیان انقلاب و بازوان رهبر به مجلس خبرگان معرفی کنند.
حجت الاسلام حسين حيدري

حجت الاسلام حسین حیدری نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان گفت: در تبیین نظام مقدس اسلامی، مدیریت و رهبری بر مبنای مصلحت دنیا برنامه ریزی می‎‌شود.

 

استاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که نظام اسلامی رفاه دنیوی و اخروی را شامل می‌شود، ابراز کرد: نظامی اسلامی است که برنامه‌ای برای دنیا و آخرت انسان‌ها داشته باشد و پاسخ گوی تمامی نیازهای مادی و معنوی آنها باشد.

 

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: نمایندگان مجلس خبرگان لازم است افراد خبره در تشخیص فرد صالح برای حکومت داری باشند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که حاکم نظام اسلامی فرد شجاع و با تدبیری است اظهار کرد: نمایندگان مجلس خبرگان باید ویژگی تشخیص را داشته باشند.

 

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان خبرگان باید اجتهاد را در مباحث علوم دینی به کار گیرند.

 

این کارشناس حوزوی تصریح کرد: نمایندگان خبرگان لازم است انسانهای صالح و شایسته‌ای باشند و با مباحث علمی در حوزه دینی آشنا باشند.

 

استاد دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نمایندگان خبرگان اهل هوی و هوس نباشند، آخرت خود را به راحتی نفروشند، خدا ترس و متعهد باشند.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه افزود: کسانی که می‌خواهند مسؤولیت خبرگان را بر عهده بگیرند باید عالم، باتقوا، شجاع و پایبند به نظام اسلامی باشد و همیشه از حق دفاع کند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: کسانی که در رفتار و گفتار مخالف با نظام جمهوری اسلامی باشند نمی‌توانند در مجموعه خبرگان حضور داشته باشند.

 

مهم‌ترین لازمه نمایندگان رهبری پایبندی به نظام جمهوری اسلامی است

وی مهم‌ترین لازمه نمایندگان رهبری را پایبندی به نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: نمایندگان دوره‌های قبل توان حضور در این دوره را ندارند.

 

این کارشناس حوزوی ابراز کرد: وجه تمایز این دوره انتخابات با سالهای گذشته درجه علمی نمایندگان است.

 

استاد دانشگاه اظهار کرد: مشکل اقتصادی از مشکلاتی است که امروزه ما با آن رو به رو هستیم البته تمام دولت‌های سرمایه داری و اسلامی هم با آن مواجه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: مباحث سیاسی و هسته‌ای از مسائل حساسی است که ما با آن مواجه هستیم.

 

وی در ادامه افزود: بیداری اسلامی از شرایطی است که در این دوره نمایندگان با آن مواجه هستند.

 

نمایندگان خبرگان حامیان انقلاب و بازوان رهبر هستنداین کارشناس حوزوی در ادامه افزود: اگر مجموعه خبرگان تضعیف شود سایر ارگانها هم تضعیف می‌شود، دشمن نخست خبرگان را هدف قرار می‌دهد چون دشمنی آنها با نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حیدری مجلس خبرگان را از ارکان نظام اسلامی دانست و بیان کرد: افرادی هستند که از روی جهل و نادانی در پی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: حساسیت این دوره مجلس خبرگان اهمیت بسیاری دارد و لازم است با چشمان باز افراد متدین به اصل نظام جمهوری را تشخیص دهند و به عنوان حامیان انقلاب و بازوان رهبر به مجلس خبرگان معرفی کنند./838/302/ب3

 

ارسال نظرات