۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۵۹۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بیانیه ای مطرح کرد؛

ملت ایران هیچگاه به بهانه توافق هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا » را فراموش نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آمریکا و دیگر ایادی استکبار باید بدانند ملت بزرگ ایران هیچگاه به بهانه توافق هسته ای شعار « مرگ بر آمریکا » را فراموش نخواهند کرد و از روحیه استکبار ستیزی گامی عقب نخواهند گذاشت.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز با صدور بیانیه ای انقلاب اسلامی ایران را تجلی تمام نمای اراده ملتی استوار در راه استکبار ستیزی و آزادیخواهی دانست و گفت: همین نیت های پاک و بی آلایش نفوذ معنوی ایران اسلامی در قلب امت های بیدار شده جهان اسلام را پدید آورده است. 

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این بیانیه آورده است: حاکمیت 37 ساله جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت امام راحل عظیم الشان « رحمت ا... تعالی علیه » و رهبر معظم انقلاب « مدظله العالی » شرایطی را به وجود آورده است که شاهد بیداری روز افزون امت اسلامی در منطقه و به خطر افتادن منافع نامشروع استکبار جهانی و فرزند شوم آن اسرائیل هستیم.

 

امام جمعه ارومیه در ادامه بیانیه افزوده است: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نقطه عطفی است در تاریخ ملت ایران که مسیر آینده را به درستی ترسیم کرد، رخدادی که هر برهه و اتفاق آن نشانی از پایداری ، فداکاری و جهاد علیه طاغوتیان زمان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این بیانیه با تأکید بر دشمنی های تمام نشدنی استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی گفت: استکبار جهانی هر روز با ترفندهای مختلف جهت سد شدندر راه ملت بزرگ ایران در رسیدن به قله های رفیع عزت و سعادت در سایه حاکمیت ا... را دارند، غافل از اینکه توطئه های آنها یکی پس از دیگری با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » خننثی می شود و دستاوردی جز افزایش نفرت و انزجار ملت مسلمان ایران از آمریکا و هم پیمانانش و استحکام روز افزون شعار « مرگ بر آمریکا » نداشته است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این بیانیه تصریح کرده است: آمریکا و دیگر ایادی استکبار باید بدانند ملت بزرگ ایران هیچگاه به بهانه توافق هسته ای شعار « مرگ بر آمریکا » را فراموش نخواهند کرد و از روحیه استکبار ستیزی گامی عقب نخواهند گذاشت و همچنان توفنده به عنوان الگوی ملل آزاده جهان راه سربلندی را طی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرده است: در راهپیمایی 13 آبان یکبار دیگر دست در دست هم با گامهایی استوار آرمانهای امام و شهدا را فریاد خواهیم زد و اعلام خواهیم کرد تا آمریکای خونخوار از سیاست های استکباری و استعماری خود دست نکشد ملت ایران پای شعار مرگ بر آمریکا ایستاده است.

 

امام جمعه ارومیه در پایان ضمن دعوت از همه مردم ارومیه و دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی جهت شرکت در راهپیمایی 13 آبان، از جوانان، دانشجویان و دانش آموزان مسلمان درخواست کرده است از آرمانهای انقلاب پاسداری و نسبت به افشای خوی طاغوتی آمریکا و دیگر ایادی آن  تلاش کنند./936/203/ب3

ارسال نظرات