۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۵۶۵
در جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی خبرگان رهبری مطرح شد؛

تجلیل خبرگان از هشدارهای به موقع و به جای رهبر انقلاب درباره زمزمه های سازشکارانه و طرح مباحث انحرافی در مقابله با آمریکا

خبرگزاری رسا ـ کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، ضمن بررسی مسائل مهم کشور، از هشدارهای به موقع و به جای رهبر معظم انقلاب نسبت به زمزمه های سازش کارانه و طرح مباحث انحرافی در برخورد با سلطه گران بویژه آمریکای جنایتکار تجلیل کرد.
رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضاء برگزار و برخی مباحث داخلی و منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه آیت الله نعیم آبادی رئیس کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مصائب اهل بیت آن حضرت بر زنده نگهداشتن پیام عظیم عاشورا و احیای شعائر حسینی تأکید کرد.

رئیس کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سخنان و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم امکان سازش جمهوری اسلامی با مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار گفت: فرمایشات و هشدارهای مقام معظم رهبری به ویژه در ماهها و روزهای اخیر در مورد حفظ روحیه انقلابی و لزوم هوشیاری و حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حساسیت ایشان نسبت به برخی زمزمه های سازشکارانه و طرح مباحث انحرافی در برخورد با سلطه گران به خصوص آمریکای پلید و خطر نفوذ او بعد از مذاکرات هسته ای را نشان می دهد و این مسؤولیت همگان را سنگین تر می کند تا مواظب باشند با درگیرشدن به منازعات داخلی و به بهانه ضعفها و مسائل داخلی، دشمن خارجی را فراموش نکنند.

در ادامه جلسه این کمیسیون، هر یک از اعضاء با طرح دیدگاههای خود پیرامون اهم مباحث داخلی و منطقه ای به اظهار نظر پرداختند.

یکی از مباحث مهم مطرح در این جلسه بررسی آثار منفی و مخرب فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن بود. همچنین اعضای این کمیسیون با انتقاد از بروز برخی هنجار شکنی ها در جامعه، ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای مقابله با این ناهنجاری های اجتماعی را مورد تأکید قرار دادند.

یکی دیگر از مسائل مورد بحث در جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان، تأکید بر لزوم فرهنگ سازی درباره ازدواج آسان و ضرورت اجتناب و پرهیز از هزینه های سنگین و ریخت و پاشهای بیهوده و مانع تراشی های برخی خانواده ها و دستگاههای مسؤول بود.

گفتنی است، کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری11عضو اصلی و علی البدل دارد. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات