۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۱۶۴۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

دشمن در پی تغییر مسیر انقلاب است

خبرگزاری رسا- امام جمعه تاکستان هدف اصلی آمریکا و برخی از ابرقدرت‌ها را از تغییر روش در برخورد با ایران را نفوذ و تغییر در مسیر انقلاب دانست و گفت: دشمنان به دنبال پوسانیدن انقلاب از دورن نظام هستند.
حجت الاسلام علي اسلامي

 حجتالاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان این که دشمنان همواره از صدر اسلام تاکنون درصدد ضربه زدن به این دین آسمانی بوده اند، گفت: دشمنان اسلام  این مسیر از هیچ حرکتی مضایغه نکرده‌اند.

 

وی ادامه داد: در زمان کنونی نیز دشمنان ایران اسلامی به ویژه یهود و صهیونیست‌ها از طریق حربه‌های گوناگون از جمله تحمیل جنگ و کودتا تا تلاش برای تجزیه ایران و بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌ها به دنبال ایجاد مانعی بر سر راه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که دشمن به دنبال نفوذ در ایران است، اظهار کرد: وقتی آنها نتوانستند اهداف خود را از راه توطئه‌ها و دسیسه‌های طراحی شده به دست آورند به سمت مذاکره رفتند تا شاید از این راه توان نفوذ در ایران را به دست آورند.

 

وی ادامه داد: تغییر روش در سیاست‌ها و نقشه‌های دشمنان در جهت تسلیم و ذلیل کردن ایران اسلامی در مقابل خواسته‌های ناحق آنها است، در حقیقت مذاکرات دامی است که آمریکا و اسراییل برای ایران اسلامی پهن کرده و ما هم اکنون در این دام گرفتار هستیم. 

 

امام جمعه تاکستان قصد و هدف اصلی آمریکا و برخی از ابرقدرت‌ها را نفوذ در ایران و تغییر در مسیر انقلاب دانست و اضافه کرد: دشمنان به دنبال پوسانیدن انقلاب از درون نظام هستند و درصددند تا از کوچکترین فرصت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگ، سیاست ودیگر عرصه‌ها نقطه نفوذی برای خود ایجاد کنند. 

 

وی با تأکید بر لزوم مراقبت مسؤولان کشور در مقابله با آمریکا و غرب یادآور شد: حالا که دشمن مذاکره را راهی برای نفوذ خود تلقی می‌کند باید دولت و ملت مراقب و هشیار باشند و اجازه این فرصت را به دشمن برای نفوذ ندهند. 

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که نباید به چهره بزک کرده آمریکا دلخوش بود، عنوان کرد: عده‌ای در داخل کشور با بزک کردن چهره آمریکا می‌خواهند ملت را فریب دهند چرا که آنها فکر می‌کنند منافعشان در رابطه با آمریکا ایجاد خواهد شد لذا برای نگه داشتن میز و صندلی خود و رسیدن به منافعشان، متوسل به دوستی با آمریکا و ایجاد رابطه با این اهریمن هستند.

 

وی تاکید کرد: همه بدانند دشمنان ما به فکر خیرخواهی برای ما نیستند و همواره آمریکا به عنوان شیطان بزرگ که ده‌ها سال درحال توطئه و دسیسه برای ضربه زدن به کشور ما است، دشمن ما بوده و خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: نباید به دشمن فرصت نفوذ داده شود چرا که این خلاف منطق و منش امام حسین(ع) و اهل بیت است./955/ت302/ج1

ارسال نظرات