۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۳۰۴۸۰۱
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:

امنیت کشور مرهون فعالیت بسیج در عرصه های گوناگون است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج سازندگی، امنیت کشور را مرهون فعالیت بسیج در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و جامعه امروز بیان کرد و گفت: بسیج با توجه به مسؤولیت خطیری که بر دوش دارد همواره در عرصه های گوناگون پیروز است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نعمان غلامی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، ظهر امروز در همایش نخبگان و مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران ثمره ایستادگی‌ها و مردانگی‌های بسیج است.


وی با بیان این که اندیشه های بسیجیان ما در دوران جنگ تحمیلی امروز سرنوشت عراق، سوریه و بیداری اسلامی را رقم می‌زند، افزود: قشر شما که نسل جوان گذشته بودید، امروز ثمره ایستادگی، رنج‌ها و سختی‌های دوران خدمت خویش را می‌بینید.


منطقه کانون ناامنی‌ها شده است
غلامی با اشاره به این که منطقه کانون ناامنی‌ها و بحران‌های وحشت‌ناک شده است، عنوان داشت: به لطف الهی و با وجود نیروهای بسیجی کشور ما از امنیت برخوردار است.


وی در ادامه با بیان این که جنگ دفاعی ما تمام شده است ولی جنگ همچنان در جبه های دیگر ادامه دارد، اظهار داشت: دشمن با راه انداختن جنگ اقتصادی به دنبال جلوگیری از تحولات اقتصادی کشور ایران است و با این کار می خواهد مردم از نظام فاصله بگیرند.


این مقام مسؤول تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی مسؤولیت خطیری بر دوش دارد و باید با ترویج و تبیین تفکر بسیجی دسیسه های دشمن خنثی شود.


غلامی با بیان این که اگر روزی جنگ اقتصادی رخ دهد، حماسه‌های دیگر تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند، ادامه داد: اگر بسیج به‌صورت واقعی در مسیر دستورالعمل شکل گیرد کمک بسیار بزرگی به نظام است و در عرصه اقتصادی نیز پیروز میدان است.


وی از بسیج به عنوان امتداد مردمی همه دستگاه‌ها یاد کرد و افزود: در دوران جنگ مردم در قالب تفکر بسیجی به صحنه می‌آمدند و امروز نیز در جبهه جنگ فرهنگی مردم باید با تفکر بسیجی به صحنه بیایند.


پیاده روی اربعین حسینی بزرگ‌ترین همایش انسانی تاریخ است
رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی با وجود ناامنی در عراق بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی بزرگ‌ترین همایش انسانی تاریخ است.


وی با بیان این که پیاده روی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی پیام‌هایی به استکبار معرفی می‌کند، یادآور شد: این همایش انسانی نماد وحدت و قدرت مسلمانان و روحیه استکبارستیزی آنان است./9459/203/ب1

ارسال نظرات