۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۵۵۴۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

دشمن با جنگ نرم در صدد منحرف کردن اذهان مردم از آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان این‌که دشمن با جنگ نرم در صدد منحرف کردن اذهان مردم از آرمان‌های انقلاب است، گفت: در غربی‌ها خوی استکباری و برده‌داری نوین وجود دارد، آنها فرهنگ اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند و از هر فرصتی برای از بین بردن این فرهنگ استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام حسين حيدري

حجت الاسلام حسین حیدری، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ فرهنگی دشمن گفت: نفوذ از راههای متعددی در جامعه ایجاد می‌شود، افرادی هستند که نفوذی دشمن هستند که در جامعه وارد می‌شوند و در مسایل فرهنگی نقشه‌های دشمن را پیاده می‌کنند.

 

وی در ادامه افزود: دشمن قصد جایگزاری نیروهای خود را در کشور ما دارد که ما این نقشه آنها را مهار کرده‌ایم، هدف آنها داشتن سفارت خانه در ایران و پیاده سازی سیاست‌ها، برنامه‌ها و فرنگهای غلط خود در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جنگ نرم را از حیله‌ها و ترفندهای دشمنان دانست و بیان کرد: دشمن از راه نرم افزاری و نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های خود قصد گسترش فرهنگ غرب در جوامع اسلامی را دارد.

 

دشمن با جنگ نرم سعی در منحرف کردن اذهان مردم از آرمانهای انقلاب دارد

این استاد دانشگاه با بیان این‌که غرب می‌خواهد فرهنگهای جوامع دیگر را زیر سؤال ببرد عنوان کرد: غربی‌ها با ساخت فیلم‌های غیر هنری و غیر اخلاقی جوانان ما را از فرهنگ و هویت ملی خود دور می‌کنند و ضد ارزشها را جایگزین ارزشها می‌کنند.

 

حجت الاسلام حیدری ابراز کرد: دشمن از مسایل اقتصادی هم وارد می‌شود، کاستی‌های اقتصادی که در جامعه وجود دارد را دامن می‌زند و مردم را تحریک به اغتشاش در جامعه می‌کنند.

 

این مسؤول غربی‌ها را سلطه گر معرفی کرد و اظهار کرد: در غربی‌ها خوی  استکباری و برده‌داری نوین وجود دارد آنها فرهنگ اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند و از هر فرصتی برای از بین بردن این فرهنگ استفاده می‌کنند.

 

وی اولین قدم مردم را شناخت افکار غرب دانست و تاکید کرد: مسؤولان موظفند نفاق ساختگی را که دشمن آن را طراحی کرده بشناسند و به مردم معرفی کنند و دستاوردهای فرهنگ غرب را از بین ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: ما باید کارشناسان و مسؤولان با بصیرت و متعهدی را پرورش دهیم تا آنها به درستی بتوانند جوانان را راهنمایی کنند و جوانان با بینش کافی تصمیم درست را بگیرند و با تدافع در برابر تهاجم فرهنگی غرب بایستند.

 

این استاد دانشگاه اضافه کرد: مسؤولان باید زیبایی‌های فرهنگ دینی را به مردم جامعه بشناسانند و روح دینی را که همان آرامش، آسایش و نشاط است را به جوانان معرفی کنند و نگاه اشتباه و خشنی را که جوانان از اسلام دارند را برای آنها تبیین کنند.

 

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: ما برای رسیدن به اهداف انقلابی خود به متخصصان با تعهد که به وظیفه خود عمل می‌کنند نیاز داریم./838/302/ب2

ارسال نظرات