۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۵۸۰۱
آیت الله طبرسی:

تحقق عملی اقتصاد مقاومتی نیازمند پرهیز از شعارگرایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اقتصاد نفتی نمی تواند مسیر بالندگی و شکوفایی را طی کند و کشور را به اهداف عالی برساند، گفت: تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی ما می توانیم روی پای خود بیاستیم و مستقل بمانیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی استان بر ضرورت توجه و رسیدگی دولت به وضعیت بازنشستگان تأکید کرد و گفت: این قشر زحمتکش نباید پس از سی سال کار و تلاش دغدغه معیشت داشته باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود به شرایط امروز کارگران در جامعه اشاره کرد و با بیان این که ابزار لازم برای اشتغال این قشر نیز باید در جامعه فراهم شود، افزود: کارگران عامل رشد و توسعه کشور هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، استقلال و خودکفایی کشورمان را مرهون تلاش های کارگران دانست و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید با تصویب قوانین مناسب، از این قشر تأثیرگذار جامعه حمایت های لازم را انجام دهند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که متأسفانه برخی سیاست های غلط در گذشته زمینه فشار بسیاری را به قشر کارگر فراهم کرد، گفت: پیشرفت امروز بسیاری از صنایع کشور مرهون تلاش های شبانه روزی کارگران است.

 

وی امنیت شغلی را مهم ترین نیاز کارگران در کشور اعلام کرد و با بیان این که اگر از دغدغه های معیشتی کارگران کاسته شود این قشر بدون دغدغه به کار خود ادامه می دهد، بیان کرد: قوانین و مقررات باید مدافع کارگران و بازنشستگان باشد تا امنیت و آرامش برای این قشر فراهم شود.

 

امام جمعه ساری تحقق عملی اقتصاد مقاومتی را نیازمند حمایت از قشر کارگر دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید به‌صورت زیرساختی مشکلات این قشر را رفع کنند و گام‌های مؤثری را در زمینه رفع مسائل و مشکلات کارگران بردارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عدم رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور بر ضرورت تحقق دغدغه های ایشان از سوی دولت تأکید کرد.

 

وی با بیان این که نباید مسأله اقتصاد مقاومتی در حد شعار و سخنرانی باقی بماند، افزود: امروز در کشور نیازمند یک عزم جدی نسبت به اجرایی کردن سیاست های مقام معظم رهبری در این بخش هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، ادامه داد: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود.

 

وی با بیان این که اقتصاد نفتی نمی تواند مسیر بالندگی و شکوفایی را طی کند و کشور را به اهداف عالی برساند، گفت: تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی ما می توانیم روی پای خود بیاستیم و مستقل بمانیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی از متن و بطن اسلام و مبانی دینی ما است، تصریح کرد: نسخه های غربی و شرقی نمی تواند عامل پویایی و پیشرفت کشور باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند، بیان داشت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت افزایش تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداریم تا دیگر وابسته به کشورهای دیگر نباشیم.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که تحریم ها و فشارهای دشمنان برای ما خیر بود تا به خودمان بیاییم، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی ما به خویشتن خویش بازگردیم و روی پای خودمان بیاستیم و به امید این که کجا وارد کنیم و کجا صادر کنیم و آنها برای ما وسیله بیاورند نباید باشیم و راهش هم وجود دارد چون کشور غنی داریم./950/202/ب1

ارسال نظرات