۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۳۰۷۶۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

ربیع الاول فرصتی برای الگوسازی نشاط اسلامی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام آزادیخواه، ماه ربیع الاول را فرصتی برای الگوسازی نشاط اسلامی در جامعه خواند و گفت: از باب حدیث معروف امام صادق(ع) هر مسلمان باید در مناسبات شهادت عزادار و در موالید و جشن‌های دینی، شادی و سرور را در جامعه نشر دهد.
آزاديخواه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان این خبر اظهار کرد: فرا رسیدن ماه ربیع الاول(ماه مولود) که میلاد سراسر سعادت پیامبر بزرگ اسلام و میلاد امام صادق(ع) و همچنین آغاز امامت حضرت حجت در این ماه پر خیر و برکت است بهترین فرصت برای بازبینی، بازنگری و بازآموزی مناسبات دینی و نشر و توسعه شادی و نشاط در جامعه اسلامی است.

 

وی بیان کرد: همانگونه که در ماه‌های صفر و محرم به مناسبت های مختلف شهادت ائمه معصومین و پیامبر اسلام(ص) جامعه اسلامی یکپارچه عزادار بود از باب حدیث معروف امام صادق(ع) هر مسلمان باید در مناسابت شهادت عزادار و در موالید و جشن های دینی شادی و سرور را در جامعه نشر دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ماه ربیع الاول باید نسبت به الگوسازی نشاط اسلامی و شادزیستن مسلمین به یک نقطه عطف تبدیل شود و مسلمین با شنیدن کلمه ربیع المولود به فکر ترویج و توسعه این فرهنگ اسلامی بیفتد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی کردستان برای ایام ماه مولود به‌ویژه هفته وحدت برنامه های مختلفی در سطح استان برنامه ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش منادیان وحدت، برگزاری همایشهای وحدت آفرین، فضاسازی محیطی، اجرای دف نوازی و مولودی خوانی در هیئات مذهبی، تکایا، مساجد، اعزام مبلغ به سراسر استا، اجرای گفتمانهای دینی و دعوت از چهره های تبلیغی ملی به برنامه های استان کردستان از جمله برنامه‌هایی است که به همت تبلیغات اسلامی کردستان در ایام ماه مولود به‌ویژه در هفته وحدت انجام می‌شود./1325/د102/ف2

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات