۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۳۰۷۸۸۶
آیت‌الله علوی گرگانی در پیامی:

مسابقات قرآنی مدهامتان موجب نورانیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با ارسال پیامی به آیین افتتاحیه مسابقات قرآنی مدهامتان در اصفهان این مسابقات را موجب نورانی شدن فضای کشور دانست و بر لزوم قرائت و تدبر و تأمل در آیات قرآن کریم تأکید کرد.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اصفهان میزبانی خود از شرکت کنندگان مرحله نهایی مسابقات کشوری مدهامتان را امشب با برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات آغاز کرد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم پیامی به این مراسم ارسال کرده بود که از سوی حجت الاسلام معتمدی مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان قرائت شد

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی «ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم »

برگزاری مسابقات قرآنی در قالب طرح مدهامتان در زمینه حفظ، قرائت و ترتیل و همچنین برگزاری تفسیر قرآن در مساجد موجب نورانی تر شدن فضای کشور و قلوب آماده عاشقان قرآنی خواهد شد.

 

در دنیای امروزی که دنیا و مظاهر آن عموم مردم را به خود مشغول ساخته و عموم مردم تمام هم و غم خود را به مادیات معطوف کردند توجه شما عزیزان کانون های مساجد کل کشور به قرآن و فهم معانی بلندآن نوید بخش ایمان و اعتقاد راسخ شما می باشد.

 

لازم است تلاش شود که ماحصل برگزاری این مسابقات قدردانی از نخبگان قرآنی و شناسایی هر چه بیشتر استعدادهای ایمانی باشد.

 

اینجانب به عموم جوانان عزیز کشور و مخصوصا عزیزانی که با قرآن سروکار دارند توصیه می کنم که در هیچ حالی قرائت و توجه به معانی بلند قرآن را ترک نکرده و با اهل بیت علیهم السلام که قرین قرآن هستند و مبین واقعی این کتاب آسمانی هستند انس و ارتباط بیشتری داشته باشید.

 

هر روز قرآن را بخوانید و صبح خود را با تامل و تفکر در دستورات نورانی آن آغاز کنید، گوش به فرمان علما و مراجع راستین باشید و از گناه در هر حالی دوری کنید.

 

امید است خداوند ظهور منجی عالم بشیریت، امام زمان(عج ) را هر چه سریعتر مقدر فرماید./1304/203/ب1

ارسال نظرات