۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۳۰۷۸۸۸

پیام نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پی شهادت تعدادی از شیعیان نیجریه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیامی ضمن محکوم کردن ارتش نیجریه در ارتکاب جنایت وحشیانه قتل مسلمانان شیعه بیان داشت: برحکومت نیجریه واجب است که این جنایت بزرگ را پیگیری کرده و در این راستا منتظر اقدامات جدی در جهت محاکمه مجرمان هستیم.
2/ آيت الله جزايري

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پی کشتار بی رحمانه  و شهادت تعداد زیادی از شیعیان نیجریه پیامی  را در جهت محکوم کردن این کشتارها صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در نهایت تاسف و تأثر خبر هجوم نیروهای ارتش نیجریه و ارتکاب جنایت وحشیانه قتل مسلمانان شیعه نیجریه ای را دریافت نمودیم درحالی که قصد داشتند رهبر مذهبی، جناب شیخ ابراهیم زکزاکی را دستگیر نموده که متاسفانه بیش از 130 نفر از یاران ایشان مجروح و یا به شهادت رسیدند.

ما ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت عده ای از اتباع اهل بیت (ع) را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای مجروحین و در رأس آنها علامه فاضل شیخ زکزاکی شفای عاجل مسئلت می نماییم و برحکومت نیجریه فرض و واجب است که این جنایت بزرگ را پیگیری نماید و ما منتظر اقدامات جدی در جهت محاکمه مجرمان هستیم.

به برادران و خواهران موالی اهل بیت (ع) در نیجریه می گوییم: افتخاری بس بزرگ نصیبتان شده است که خداوند متعال شما را برای نورانی کردن قاره آفریقا به واسطه تمسک به ولایت امام مظلومتان علی (ع) انتخاب نموده است و سرور بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) یار و یاور شما می باشد چرا که سینه های خود را برای مصائب و عزای فرزندان معصوم ایشان (علیهم السلام) سرخ نموده اید. پس صبر و بردباری پیشه کنید که شما برای ما مایه ی افتخار و بالندگی می باشید.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

سیدمحمدعلی موسوی جزایری سوم ربیع الاول سال 1437

گفتنی است در روزهای اخیر شیعیان نیجریه به طرز وحشیانه از سوی ارتش این کشور به شهادت رسیده و در این باره مجامع و سازمان های بین المللی سکوت اختیار کرده اند./9456/102/ب3

 

ارسال نظرات