۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۸۱۲۸
آیت‌الله مهمان‌نواز در حاشیه نام نویسی در انتخابات خبرگان:

حضور در انتخابات وظیفه انسانی و اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با حضور در فرمانداری بجنورد، در انتخابات پنجمین دوره این مجلس از حوزه انتخابیه خراسان شمالی نام نویسی کرد.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل فرمانداری بجنورد اقدام به نام نویسی در انتخابات پیش رو کرد.

 

وی در حاشیه ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، در مورد هدف خود از کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: قصد بنده از نامزدی در انتخابات این است که مجلس خبرگانی داشته باشیم که از اسلام ناب محمدی و نظام اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن حفاظت و حراست کند.

 

آیت الله مهمان نواز ادامه داد: اگر مجلس خبرگان قوی، شایسته و انقلابی بوده و نمایندگان آن حامی ولایت فقیه، نظام اسلامی و رهبری جامعه باشند، بدون شک همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند کوچک ترین آسیبی به این مملکت نمی رسد و هدف ما نیز در انتخابات پیش رو رسیدن به چنین مجلسی است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مهم ترین انتخابات در نظام اسلامی است چرا که نمایندگان این مجلس می بایست در حساس ترین برهه و در وقت لازم، رهبری شایسته را برای اداره مملکت و نظام اسلامی انتخاب کنند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: توانمندی و شایستگی مجلس خبرگان رهبری بود که بعد از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، در کمتر از 24 ساعت، رهبری حکیم، فرزانه، شجاع، مدیر، مدبر و مسلط به اوضاع زمانه برای نظام و حکومت اسلامی انتخاب شد.

 

آیت الله مهمان نواز افزود: تمامی اعضای مجلس خبرگان رهبری از علمای برجسته و مجتهدان آگاه کشور بوده و هستند که به درستی رهبر معظم انقلاب را به رهبری تعیین کردند و اکنون نیز می بینیم که این رهبر فرزانه نه تنها اوضاع داخلی کشور، بلکه مسائل منطقه ای و جهانی را نیز با سرانگشت تدبیر خود اداره می کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای انسانی و اسلامی است، اضافه کرد: این وظیفه هم شامل نامزدی در انتخابات و هم رأی دادن می شود به همین دلیل امروز هر کس هر اندازه که می تواند باید برای اسلام و انقلاب و نظام دینی قدم بردارد.

 

گفتنی است، امروز و در نخستین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در حوزه انتخابیه خراسان شمالی، افزون بر آیت الله مهمان نواز، حجت الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام جمعه بخش قاضی شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی نیز با حضور در محل فرمانداری بجنورد، نامزدی خود را در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری ثبت کرد.

 

براساس اعلام وزارت کشور انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه امسال همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

استان 918 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور دارای یک عضو در مجلس خبرگان رهبری است که در سه دوره اخیر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز عهده دار این سمت بوده است./9314/202/ب1

ارسال نظرات