۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۰۹۴۳۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

شهادت شیخ نمر برگ دیگری از مظلومیت شیعیان را ورق زد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر به دست مزدوران آل سعود، گفت: شهادت مظلومانه و ظلم ستیز شیخ نمر باقر النمر برگ دیگری از مظلومیت تشیع را ورق زد.
حجت الاسلام صفي ياري

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر، روحانی مبارز عربستانی اظهار داشت: شهادت مظلومانه و عارفانه عالم جلیل القدر و روحانی انقلابی و ظلم ستیز، شیخ نمر باقر النمر برگ دیگری از مظلومیت تشیع و ظلم و جنایت باند مخوف و آدمکش آل سعود را ورق زد و حقانیت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ثابت کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به قطعی بودن انتقام خداوند از ظالمان تصریح کرد: خداوند متعال بر اساس آیه شریفه «و من قَتل مظلموماً» انتقام سختی از شجره خبیثه آل سعود خواهد گرفت و خون به ناحق ریخته شیخ نمرها درخت شکوهمند تشیع را آبیاری کرده و شاخ و برگ زرین و نورانی این درخت سرتاسر عالم را فرا خواهد گرفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه تأکید کرد: بدون تردید شهادت شیخ نمر و ندای مظلومیت و غربت او روزی نه چندان دور دودمان و دستگاه خفقان و استبداد سعودی که بر پایه های جهل، نفاق، ظلم و کفر بنا شده است را در هم خواهد ریخت.

 

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به کارنامه ننگین رژیم آل سعود اظهار داشت: رژیم منحوس آل سعود که در کارنامه ننگین خود جز خیانت، جنایت، قتل، غارت و تمسک به شیوه های زمان جاهلیت صدر اسلام چیز دیگری ندارد باید بداند آزادگان جهان و مسلمانان و به خصوص شیعیان عالم چشم انتظار روزی نشسته اند که انتقام سخت محقق شود و اثری از نام و خاندان آل سعود در کره زمین نمانده باشد و این روز نزدیک است.

 

وی در پایان با بیان این که شعله های بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی پس از شهادت شیخ نمر در عربستان فروزان تر خواهد شد افزود: تصور آل سعود این است که با کشتن شیخ نمرها و حذف فیزیکی آنها بیداری اسلامی فروکش خواهد کرد و نوای حق طلبانه مردم آزادیخواه و شیعیان عربستان خاموش می‌شود، اما هیهات که از این پس شعله انقلاب اسلامی در عربستان فروزان تر و ندای عدالت خواهانه مردم رساتر خواهد بود./949/303/ب3
 

ارسال نظرات