۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۶۹۲

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در 120 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن که نشان ‌دهنده عظمت و صلابت ملت ایران است در 120 نقطه مشخص شده است و برای برپایی آن به صورت متمرکز در 75 نقطه برنامه‌ مدون تهیه شده است.
علي گرجي ، رييس شوراي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان که به میزبانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 524 ستاد در قالب 9 ستاد شهرستانی، 45 ستاد شهری و 470 ستاد روستایی برای برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده‌اند.

 

وی با بیان این که تقریباً همه اقشار جامعه در برپایی مراسم دهه فجر نقش‌آفرین هستند، افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن که نشان ‌دهنده عظمت و صلابت ملت ایران است در 120 نقطه مشخص شده است و برای برپایی آن به صورت متمرکز در 75 نقطه برنامه‌ مدون تهیه شده است.

 

گرجی برنامه‌های مربوط با ورود امام(ره) به میهن را برای 340 نقطه این استان به صورت عام و 45 نقطه به صورت خاص عنوان کرد و گفت: به منظور ادای دین نسبت به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، مراسم حضور در 173 گلزار شهدا برنامه‌ریزی شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شعارمحوری برنامه‌های گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: خودباوری، بصیرت‌افزایی، همدلی و همزبانی، امید آفرینی، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از رویکردها و محورهای فرهنگی تبلیغی مراسم دهه فجر هستند.

 

وی در توصیه به همه دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این مراسم بستری برای ارائه عملکرد مسؤولان و نظام به مردم است و باید برگزاری آن به نحوی باشد که مورد بهره‌برداری جناحی از سوی کاندید خاصی قرار نگیرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: باید در این مراسم تبیین کرد که حضور حداکثری مردم در انتخابات چه برکات و دستاوردهایی برای نظام دارد.

 

گرجی گفت: نظرات و پیشنهادات مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری همواره سبب پیشرفت در برنامه‌های ما بوده است؛ از همین‌رو در این زمینه نیز مردم می‌توانند برنامه‌ها و پیشنهادات خود را با مراجعه حضوری به ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و یا از طریق شماره تماس 32224010-038 با مسؤولان در میان بگذارند./9457/202/ب3

 

ارسال نظرات