۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۰۰۶۵
امام جمعه اندیمشک:

قرارگاه‌های نماز جمعه باید نقشه دشمن را تشخیص داده و به مقابله با آن بپردازند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک با اشاره به این که انتخاب واژه قرارگاه برای نماز جمعه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این دلیل است که در حالت مقابله‌ معنوی، اعتقادی و ایمانی و سیاسی هستیم و بنابراین دفاع لازم و ضروری است، گفت: قرارگاه نماز جمعه در واقع دشمن را تشخیص داده، برنامه ریزی کرده و به سمت مقابله با او گام برمی دارد.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک

حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: رهبری در این دیدار به تبیین رسالت ائمه جمعه و جایگاه نمازجمعه پرداخت و از آن به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرد.

 

وی با اشاره به این که نماز جمعه باید موتور محرکه شهرستان ها باشد، اظهار داشت: دستگاه ها و نهادها به نیازمندی های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و سبک زندگی شهرستان ها می پردازند اما عامل اصلی باید ائمه و نمازجمعه باشد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که انتخاب واژه قرارگاه برای نمازجمعه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این دلیل است که در حالت مقابله‌ معنوی، اعتقادی و ایمانی و سیاسی هستیم و بنابراین دفاع لازم و ضروری می باشد، بیان داشت: قرارگاه نمازجمعه در واقع دشمن را تشخیص داده، برنامه ریزی کرده و به سمت مقابله با او گام برمی دارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با اشاره به این که جذب جوانان جامعه را به این سمت و سو هدایت داده شود، اظهار داشت: اگر بخشی از سبک زندگی اسلامی مردم تغییر پیدا کرده به سبب عدم صحیح نهادها و ارگان ها به ویژه نمازجمعه به عنوان قرارگاه است.

 

حجت الاسلام خدامی با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در این دیدار به تبیین مصادیق حق الناس پرداختند، ادامه داد: اصل شرکت در انتخابات سبب قوت و استحکام نظام در معادلات بزرگ دنیا خواهد شد؛ جمهوری اسلامی ایران با حضور در انتخابات باید مانور بیشتری بدهد.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان این که بسیاری درباره با حق الناس سخن به میان می آورند اما از مصادیق آن می توان گفت که مردم در انتخاب کاندیداتورها بایستی افراد واجد شرایط را گزینش کنند، عنوان کرد: در زمینه نفوذ دشمن باید بدون تهمت زدن و ذکر مصادیق معین در افکار عمومی روشنگری کرد./9453/302/ب3

ارسال نظرات