۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۰۱۲۰

بهره مندی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران لرستان از حضور مشاوران در مدارس

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از حضور مشاوران در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: ارائه مشاوره دینی در مدارس افزون بر پاسخگویی به شبهات دینی طلاب در ارائه مشاوره تحصیلی و مشاوره شخصی نیز مؤثر است.
 مدارس علميه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به منظور ارائه طرح مشاوره بهتر به طلاب، از فراخوان جذب مشاور از مرکز مدیریت قم اعلام شده است.


وی با بیان این که هم اکنون طرح مشاوره دینی در همه مدارس علمیه خواهران در حال اجرا است، افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به طلاب تصمیم به جذب اساتید مجرب مشاوره صورت گرفته است.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به جمعیت برخی مدارس علمیه ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر مشاوره و برطرف کردن مشکلات طلاب در جهت بهبود روند تحصیلی برخی مدارس نیازمند حضور بیش از یک استاد مشاوره هستیم.

 

عزیزی با ابراز امیدواری از ارائه مشاوره بهتر در مدارس علمیه خواهران عنوان داشت: با اعلام فراخوان، نام نویسی اساتید داوطلب برای فعالیت در مدارس علمیه استان در زمینه مشاوره آغاز شده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره در زمینه اخلاقی و آموزشی در مدارس علمیه امری مهم در جهت برطرف کردن مشکلات طلاب و ارتقای سطح علمی و آگاهی خواهران طلبه است.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان ارائه مشاوره تحصیلی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و دینی را از جمله محورهای مشاوره به طاب حوزه های علمیه خواهران بیان کرد.

 

وی تصریح کرد: مشاوره در زمینه مسائل خانوادگی، ازدواج و تربیت فرزندان از دیگر موضوعات ارائه مشاوره در مدارس علمیه خواهران لرستان است./9459/303/ب1

ارسال نظرات