۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۱۰۳۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از رسانه و منبر برای همگانی کردن نماز

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر همگانی کردن نماز، گفت: برای همگانی کردن نماز باید از ظرفیت رسانه‌، منبرها و مسؤولان استفاده شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم اجلاس استانی نماز و تجلیل از فعالان نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، گفت: صبر و نماز عاملی مهم در جهت اصلاح جامعه هستند.


وی با تأکید براین که برای اصلاح اخلاق و جامعه باید از نماز کمک بگیریم، افزود: عبادت و نماز عاملی مهم در جهت پیشرفت جامعه است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که پیروزی انقلاب حاصل صبر و استقامت است، عنوان داشت: در طول این سی و هفت سال از عمر نظام اسلامی ایران صبر و استقامت رمز پیروزی در عرصه های گوناگون است.


وی در ادامه یادآور شد: در برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از بی‌بند و باری در جامعه از نماز کمک گرفته‌ایم و راه مقابله با دسیسه های فرهنگی نیز ترویج معارف الهی و دینی در جامعه است.


نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای جامعه در حال پیشرفت کمک گرفتن از نماز رمز پیشرفت و موفقیت در عرصه های گوناگون می شود.


وی در ادامه نماز را معیاری مناسب و عامل مهمی در راستای ارزیابی مسؤولان عنوان کرد و گفت: اقامه نماز اول وقت در ادارات و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پیام رهبری و تأکید ایشان در جهت کیفیت بخشی به بحث اقامه نماز اظهار داشت: برای غلبه بر آسیب های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید از نماز کمک بگیریم.


امام جمعه خرم آباد در ادامه با تأکید بر همگانی کردن نماز یادآور شد: برای همگانی کردن نماز باید از ظرفیت رسانه‌ها، منبرها و مسؤولان استفاده شود.


وی کمبود مسجد را از مشکلات استان لرستان عنوان کرد و ادامه داد: ساخت مسجد در شهرک ها و مسکن های مهر که تازه ساخته شده است، و همچنین نظافت مساجد باید مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات