۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۳۷۸
امام جمعه کوهبنان:

تجمعات و راهپیمایی‌های عظیم مسلمانان جهان پایگاه‌های دشمنان را متزلزل کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان با محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر به دستان ناپاک رژیم منفور آل سعود، گفت: تجمعات و راهپیمایی های عظیم مسلمانان جهان، پایگاه های دشمنان را متزلزل کرده است و برای همین دشمنان اقدام به کشتار علمای اسلام می‌کنند.
حجت الاسلام عباس جعفري، امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، افزود: هر ظلم وجنایتی در حق هر کسی انجام شود پایه های آن حکومت را متزلزل می کند و نتیجه شکست، سیاست های کاری آنان است، به افرادی که جنبه مذهبی، مردمی، اجتماعی و سیاسی دارند ظلم کردن در حق این گونه افراد همچون شیخ نمر برای آل سعود و حکومت ظالمانه آن بسیار شکننده خواهد بود و اثر بدی را بدون شک برای آل سعود به دنبال خواهد داشت.


وی نتیجه این سیاست ها را اشتباه دانست و تصریح کرد: در پشت این همه کشتار دست استعمار جهانی نهفته است و استکبار جهانی به بن بست رسیده و متوجه شده است که نمی شود خود را با مردم درگیر کرد و خود مستقیم وارد عمل نمی‌شود تا با مردم بجنگد وحکومت های دست نشانده خود را که از ریشه خود هستند وارد جنگ کرده و اقدام به کشتار انسان های بی گناه در عراق، یمن و سوریه کرده است.


امام جمعه کوهبنان بیان کرد: آمریکا و صهیونیست ها از بیداری مسلمانان جهان در هراسند و به شدت با آن مقابله می کنند و قطعا به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید وبدانند ظلم هیچ وقت پایدار نیست وحکومت ها با ظلم نمی توانند ادامه دهند و ممکن است حکومتی با کفر ادامه دهد اما با ظلم موفق نخواهد شد.


حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: سازمان های بین المللی، سازمان های اسلامی و اتحادیه عربی که نام اسلام را یدک می کشند همیشه به نفع خود و اربابانشان پیش می روند و هیچ وقت پایبند به مردم نبودند و از حق مظلومی دفاع نکردند و هیچ اطلاعیه وبیانیه وموضعه گیری در مقابل این همه کشتار نداشتند واینان در مجموعه همان استکبار جهانی هستند و در سازمان ملل از حق دفاع نکردند و اما مردم مسلمان و بیدار کشورهای اسلامی ازجمله مسلمانان هندوستان، آفریقا و بعضی از کشورهای عربی از خون مظلومان حمایت کردند اما دولت های آنان خود رابدهکار به آمریکا می دانند و کاری که خوشایند آنان نباشد را انجام نمی دهند.


وی عنوان کرد: اگر اقدام عملی در قبال این گونه جنایات بخواهد صورت گیرد باید شرایط زمانی ومکانی خود را داشته باشد واگر موفقیت در آن وجود نداشته و یا کم باشد به ضرر خواهد بود و بنابراین در حال حاضر محکومیت های لسانی، تجمعات و حضور مردم در راهپیمایی ها و محکوم کردن اقدامات زشت و ناشایسته آل سعود تاکنون مؤثر بوده و خواهد بود و برای همین این تجمعات و راهپیمایی های عظیم مسلمانان جهان، پایگاه‌های دشمنان را متزلزل کرده است.


امام جمعه کوهبنان با ابراز تأسف ادامه داد: ما شاهد مصیبت بزرگی در جهان اسلام بودیم که عالم مجاهد و نستوه آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان به دست عمال رژیم خبیث آل سعود مظلومانه به شهادت رسید در حالی که دو سال ایشان را در زندان‌های این رژیم زندانی کردند.


حجت الاسلام جعفری یادآور شد: دشمنان و استکبار جهانی از گسترش و نفوذ اسلام در کشورهای دیگر به ترس و وحشت افتاده و در همین راستا به دنبال ترور شخصیت‌ها و علمای مذهبی بر آمده که شهادت رهبر شیعیان عربستان در همین راستاست و این عمل شنیع و زشت به دستور آمریکا و صیهونیست انجام شده ‌است.


وی تأکید کرد: وقت آن رسیده که مسلمانان کشور‌های جهان با هم متحد شوند و این جرثومه‌های فساد را بر چینند، به ویژه رژیم آل سعود طایفه ‌ای که به حجاج بی‌احترامی می ‌کند و مظلومانه آنان را به شهادت می ‌رساند./9709/302/ب2

ارسال نظرات