۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۱۱۰۵۵
خطیب جمعه نجف آّباد:

اقتدار نظامی ایران بار دیگر آمریکا را به زانو در آورد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی درباره تجاوز تفنگداران آمریکایی و برخورد ایران با این مسأله گفت: اوج عزت و قدرت ایران در این میدان نیز به تمام جهانیان نشان داده شد که خود غربیان اعتراف کردند که ایران بار دیگر آمریکا را زیر چکمه های خود له کرده است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد، با اشاره به عظمت نیروهای سپاه پاسداران در بازداشت تفنگداران آمریکایی گفت: ایران در تمام صحنه های بین المللی نشان داد که هیچ گاه جنگ افروز نیست و به تمام متجاورزان با قدرت عمل می کند.

 

وی با اشاره به سخنان شبکه های خبری غرب درباره این تجاوز و برخورد ایران، افزود: اوج عزت و قدرت ایران در این میدان نیز به تمام جهانیان نشان داده شد که خود اعتراف کردند که ایران بار دیگر آمریکا را زیر چکمه های خود له کرده است.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه درباره کارشکنی های آمریکا در اجرای برجام بیان کرد: آمریکا در تمام صحنه های بین المللی در مقابله با ایران تیرش به سنگ خورده است و در بحث برجام نیز وارد میدان شدیم تا بهانه تحریم را از دشمن بگیریم و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اینها باطل و راهشان ظلم است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این ابرقدرتان نمی توانند اقتدار یک کشور را ببینند و برای ناامنی یک کشور همه منطقه را ناامن کرده اند ولی نظام جمهوری اسلامی همانند یک کشتی نجات در سایه هوشیاری دولتمردان و انسجام قوا و پیروی از رهنمودهای رهبری به پیش می رود.

 

آل سعود اسباب دست صهیونیست ها است

نماینده ولی فقیه در نجف آباد، درباره قطع رابطه عربستان با ایران بیان داشت: امروز صحنه خاورمیانه تقابل ظلم و عدل است و سعودی ها که از ابتدا نیز راه باطل را انتخاب کردند این بار نیز برای خوشایند صهیونیست ها دست به قطع ارتباط با ایران زدن و به اسباب دست بیگانگان تبدیل شده اند.

 

وی مناسبت های مذهبی را لطف خداوند و برای تطهیر زمین و زمان برشمرد و درباره مناسبت های مذهبی هفته آینده تصریح کرد: ولادت امام حسن عسگری که در طول 6سال امامتشان معارفی را برای شیعه منسجم کردند که مهمترین آماده سازی زمینه های غیبت امام زمان بود و شهادت حضرت معصومه(س) که در تداوم راه امامت و ولایت به شهادت رسید، و مرقدش مقامی همانند زیارت قبر مخفی حضرت فاطمه(س) پیدا کرد، از مناسبت های هفته است.

 

برگزاری یادواره شهدا، شکر نعمت و زمینه قدرت و وحدت است

حجت الاسلام حسناتی با تأکید بر زیارت قبور ائمه اطهار و امامزادگان، افزود: در روایت است که قم در آخرالزمان ماوای شیعه خواهد شد و قبر حضرت معصومه امروز پناهگاه شیعه است که اگر زیارتش با معرفت باشد، بهشت است و اگر وهابیت این گونه با زیارت مقابله می کند، چون حیات بخشی زیارت را می داند.

 

وی درباره برگزاری نخستین دوره یادواره یاد خوبان که در تجلیل از مقام علما و فرزندان شهیدان برگزار می شود، گفت: شهدا رزق و روزی معنوی ما هستند و در دورانی که دشمنان با انواع شبهات بهویژه در زمینه روحانیت وارد شده اند، برگزاری اولین یادواره که به یاد امام جمعه فقید شهرستان آیت الله عباس ایزدی و فرزند شهیدش است، شکر نعمت و زمینه قوت و قدرت و وحدت است./1306/201/ب2

ارسال نظرات