۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۳۰۷
امام جمعه کوهبنان:

دشمن از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات هفتم اسفند بسیار حائز اهمیت است و آن چیزی که دشمن را می هراساند حضور پرشور مردم ایران در پای صندوق های رأی خواهد بود.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: آن چیزی را که مبلغان دینی باید ترویج دهند و زمینه آن را فراهم کنند، حضور مردم در صحنه انتخابات است و باید مردم خود احساس مسؤولیت کنند و وظیفه دینی خود بدانند، همچون سال های گذشته در صحنه انتخابات شرکت کنند و سیلی محکمی را به استکبار جهانی زنند.


وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات حائز اهمیت است، بیان کرد: آن چیزی که دشمن را می هراساند، حضور میلیونی مردم ایران در پای صندوق های رأی است و مردم ایران همیشه در این امر موفق بوده و خواهند بود و کشور ایران در تعریف نخستین کشورهای به شمار می رود که از لحاظ شور انتخاباتی بسیار فعال است.


امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: مردم باید در انتخابات هوشیاری کامل داشته باشند و نمایندگان اصلح و دلسوز را و نماینده ای را انتخاب کنند که دل به دشمن نبسته باشد و به مردم خدمت کنند. کاندیداهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی نیز باید احساس وظیفه کنند و وقتی وارد سنگر خدمت می شوند، خدمت به مردم را فراموش نکنند.


حجت الاسلام جعفری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید و اظهار کرد: هر چه مردم بیشتر در صحنه حاضر باشند انسجام نظام و کشور بیشتر می‌شود، چون نظام ما متکی بر عواطف، خواسته‌ ها و انتخاب مردم است و پذیرش نتیجه انتخابات بسیار مهم است چون حق‌الناس محسوب می‌شود و خطای بزرگ فتنه ‌گران سال 88 بی‌اعتنایی به رأی و نظر مردم بود و دشمن هم سوء ‌استفاده کرد و آشوب به ‌وجود آمد.


وی انتخابات را از وظایف مهم مردم و مسؤولان دانست و ابراز کرد: مردم در بحث انتخابات گذشته سر‌افراز بودند و مسؤولان نیز در قبال برگزاری انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، باید در انتخابات پیش رو نیز با حضوری گسترده و پر‌شور تلاش کنیم.


امام جمعه کوهبنان یادآور شد: هفتم اسفندماه سال جاری به عنوان یکی از روزهای مهم و سرنوشت سازی است که بار دیگر مردم ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات می رسانند و با حضور گسترده خود در صحنه انتخابات زمینه ذلت و عقب نشینی دشمنان و بدخواهان نظام را رقم خواهند زد.


حجت الاسلام جعفری شناخت حقیقت ولایت و امامت، فکر و اندیشه با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل، دوراندیشی در امور و تبعیت از عالمان با عمل را از جمله راه های کسب بصیرت دانست و عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 با هوشیاری و حضور به موقع بار دیگر بر توطئه های دشمنان خط بطلان کشیدند و در طی دوران 36 ساله انقلاب اسلامی افراد زیادی با کمک دشمنان خارجی درصدد فتنه علیه انقلاب اسلامی بودند که ترور اندیشمندان انقلابی، جریان حزب خلق مسلمان، جریان بنی صدر و منافقین، جریان سید مهدی هاشمی و آیت الله منتظری، جریان کوی دانشگاه تهران، جریان 18 تیر 78 و حماسه 23 تیر و فتنه 88 از جمله آنها هستند.


وی بیان کرد: امام بزرگوار با توکل به خدای بزرگ، انقلاب اسلامی را شروع کرد و مردم نیز در این راه با شکیبایی حضرت امام (ره) را همراهی کردند و مقام معظم رهبری را نیز همراهی می کنند، بنابراین دشمنان و بدخواهان هرگز به خواسته های پوچ خود نخواهند رسید.


امام جمعه کوهبنان گفت: باید مراقب بحث نفوذ باشیم، مسأله ای که بارها مورد تأکید و عنایت ویژه مقام معظم رهبری بوده است و دشمن سعی دارد در مراکز فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی وارد شود، بنابراین مسؤولان باید بیشتر مراقبت کنند تا در انتخابات پیش رو دست دشمن خالی بماند./9709/302/ب1

ارسال نظرات