۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۱۱۶۲۵
خبرگان بصیر(49)

پروژه نفوذ آسیب جدی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: متأسفانه گروه های خاصی تلاش می کنندکه با نفوذ در مجلس خبرگان رهبری، نظرات خاص حزبی را مطرح کنند که این برای انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری آسیبی جدی است.
مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سیدمحمد فخری مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، به پروژه نفوذ و هشدارهای مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط سیاسی کشور، همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند، پروژه نفوذ در نهادهای انقلابی از توطئه های جدید دشمنان است.

 

وی افزود: متأسفانه گروه های خاصی تلاش می کنندکه با نفوذ در مجلس خبرگان رهبری، نظرات خاص حزبی را مطرح کنند که این برای انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری آسیبی جدی است.

 

حجت الاسلام فخری به هشدار های مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ اشاره کرد و گفت: باید مراقب بود افراد ناسالم و ناشایست به خبرگان رهبری ورود پیدا نکنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، شرط اجتهاد را راهکار مقابله با افراد زاویه دار باولایت برای ورود به مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: خبرگان رهبری باید افرادی با تقوا، مخلق و دلسوز اسلام و انقلاب باشند و برای جناح خاص یا منافع شخصی خودشان کار نکنند.

 

وی صلاحیت علمی اعضای خبرگان رهبری را بر اساس قانون اساسی کشور مورد تأکید قرار داد و گفت: صلاحیت های علمی و موضوع اجتهاد خبرگان رهبری باید از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گیرد.

 

حجت الاسلام فخری، جایگاه مجلس خبرگان رهبری را به لحاظ انتخاب ولی فقیه بسیار مهم برشمرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری مظهر مردم سالاری دینی است چرا که در تعیین رهبر، رای مردم موردنظر است.

 

مدیر کل سابق حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی در پایان با اشاره به عدم شناخت طیف وسیعی از جامعه نسبت به جایگاه مجلس خبرگان، کارکردها و حساسیت آن تصریح کرد: علما و روحانیون دین در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی جایگاه خبرگان رهبری را تبیین کنند./936/302/ب3


ارسال نظرات