۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۱۲۴۳۷
امام جمعه کوهبنان:

حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب سبب شکسته شدن ابهت آمریکا شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان با بیان این که در مسأله برجام نمی توان به استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعتماد چندانی کرد، گفت: آمریکا می خواهد تنها خواسته های شیطانی خود را اعمال کند، اما دیگر چنین قدرتی را پیدا نخواهند کرد و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب سبب شکسته شدن ابهت آمریکایی ها شده است.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: به یاری خدا و با مذاکرات پیگیر و نفس گیر مسؤولان برجام توانست به نتیجه فی الجمله برسد، و اما این نتیجه ای که در شأن ملت ایران باشد؛ نیست و در 12 سال گذشته تحریم ها در ایران تشدید داشته و اما اجرایی شدن مسأله برجام جلوی خیلی از بهانه های دشمن را سلب می کند و ان شاءلله کم کم حقوق حقه مردم ایران بر می گردد.


وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مسأله برجام اشاره و بیان کرد: معظم له فرمودند «در مسأله برجام مردم هزینه های بسیار زیادی را پرداختند و از وقت و حقوق خود چشم پوشی کردند، تا جلوی بهانه های ایران گرفته شود» و ان شاءالله که برجام ثمرات خوبی را برای مردم داشته باشد، به هر حال مردم در این صحنه هزینه های سنگینی را متحمل شدند و امیدواریم برجام آثار و برکاتی را برای کشور و ملت به دنبال داشته باشد.


امام جمعه کوهبنان با بیان این که نمی توان به طرف مقابل اعتماد چندانی کرد، افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و در حال حاضر نیز به دنبال بهانه جویی است، آنان می خواهند تنها خواسته های شیطانی خود را اعمال کنند و هدف اصلی آنان مقابله کردن با ملت ایران به خاطر اسلام خواهی و انقلاب اسلامی است و اما آنان دیگر چنین قدرتی را پیدا نخواهند کرد و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب سبب شکسته شدن ابهت آمریکایی ها شده است و امریکا توان گذشته را نخواهد داشت.


حجت الاسلام جعفری بر بصیرت و آگاهی مردم و مسؤولان در این راستا تأکید و اظهار کرد: مسؤولان نیز حواسشان باشد این موفقیت صددرصد برای آنان نیست و تمام مشکلات را نمی توان معطوف به بحث تحریم ها کرد و هرچند تحریم ها برداشته شود باز هم مشکلاتی وجود دارد و مقام معظم رهبری فرمودند «30 درصد از مشکلات مربوط به تحریم هاست و عمده مشکلات مربوط به مسائل داخلی است» که مسؤولان در این راستا باید دقت بیشتری داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: کشور ما نیاز به تولید داخلی دارد و اجرایی شدن مسأله برجام اقتصاد مقاومتی است که هم دولت و هم مردم باید با همدلی و هم زبانی کشور را در این راستا پیش ببرند.


امام جمعه کوهبنان با بیان این که صرف رفع تحریم‌ها گشایشی در معیشت مردم نیست، عنوان کرد: رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد و معیشت مردم کافی نیست و حل مشکلات اقتصادی در گرو تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی است.


حجت الاسلام جعفری یادآور شد: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در جهت رشد و پویایی جامعه تلاش کنیم، مقاومت ملت ایران دشمن را مجبور به عقب‌ نشینی کرد و ملت ایران رفع مشکلات اقتصادی کشور را در گرو تلاش بی‌ وقفه و خردمندانه در اقتصاد مقاومتی می‌داند.

 

وی در پایان نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت و تلاش مذاکره‌ کنندگان و از همه مهم‌ تر هدایت‌ها و رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست./9709/302/ب1

ارسال نظرات