۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۱۳۳۲۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان:

برگزاری برنامه‌ های ایام الله دهه فجر را به جوانان بسپاریم

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: برای موفقیت و جذب هر چه بیشتر مردم به برنامه‌های دهه فجر، باید کار را به جوانان بسپاریم و از نیروی جوانی و شور و نشاط آن ها بهره بگیریم.
حجت الاسلام ميربد ، معاون فرهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سید محمد میربد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان، ظهر امروز در نشست کمیته قرآن، هیأت‌های مذهبی و مساجد ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: امسال همه مؤسسات و خانه‌های قرآنی، هیأت‌های شاخص و مساجد شهرستان باید حداقل دو برنامه شاخص قرآنی در دهه فجر برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: امسال گروهی از قاریان برجسته و بین المللی قرآن در استان حاضر می‌شوند و در روز 19 بهمن در باباحیدر و 20 بهمن در فارسان به قرائت قرآن می‌ پردازند.

 

این مقام مسؤول در این جلسه با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و انتخابات اسفند امسال، گفت: انشاالله با حضور آگاهانه و پرشور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی، بهمن و اسفندماه خاطره انگیزی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

 

وی افزود: بعد پیروزی انقلاب اسلامی، کشور و انقلاب ما دچار بلاهای فراوانی شد که جنگ تحمیلی هشت ساله، انواع و اقسام تحریم‌های اقتصادی، فتنه‌های سیاسی برخی از نیروهای خودی بخشی از این بلاها بود.

 

حجت الاسلام میربد تصریح کرد: اما آن چه این کشور و انقلاب را از همه بلاها به سلامتی عبور داده است، حضور آگاهانه و همراه با بصیرت مردم و به‌ویژه نسل جوان در همه صحنه‌های انقلاب بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان اضافه کرد: اکنون هم اگر حقایق انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم آن ها نیز در حمایت و پشتیبانی از انقلاب دست کمی از جوانان زمان انقلاب و جنگ ندارند.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: اگر در برنامه‌های خود هدف‌گذاری داشته باشیم و بتوانیم در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی همراه با دانش و آگاهی، شور و نشاط را هم به نسل جوان انتقال دهیم آینده انقلاب و کشور را بیمه کرده ایم.

 

وی تأکید کرد: برای موفقیت و جذب هر چه بیشتر مردم به برنامه‌های دهه فجر، باید کار را به جوانان بسپاریم و از نیروی جوانی و شور و نشاط آن ها بهره بگیریم.

 

حجت الاسلام میربد، سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور 37 سال جهاد، عزت و افتخار برای سربلندی ایران اسلامی، مجاهدت‌ها و تلاش‌های فراوان برای فردای بهتر، اقتدار، امنیت، عمران و آبادانی میهن، بیش از سه دهه پایداری، ایثار و مقاومت برای قطع وابستگی به بیگانگان و تحقق استقلال حقیقی و سال‌ها حماسه آفرینی و حضور در عرصه‌های تعیین سرنوشت، عنوان کرد.

 

وی بیش از سه دهه ایستادگی در برابر توطئه‌های همه جانبه دشمنان، ظلم ستیزی و سال‌ها مبارزه با آمریکا بر اساس حکمت و عزت و مصلحت، عبور از بحران‌ها با تکیه بر ایمان و اتحاد، رشد چشمگیر در عرصه‌های علمی و فناوری و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی را از افتخارات عمر 37 ساله انقلاب و نظام اسلامی ملت ایران عنوان کرد که باید در ویژه برنامه‌های دهه فجر بدان‌ها پرداخته شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان، ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان بیش از پیش اندیشه‌های انسان‌ساز امام خمینی(ره) برای نسل جوان و نوجوان جامعه دانست که دوران انقلاب را ندیده‌اند و افزود: برای تبیین اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) باید از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز علمی و فرهنگی بهره ببریم./9457/202/ب2

ارسال نظرات