۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۲۶۳
امام جمعه دزفول:

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این که ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنی ها عاملی در تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: 37 سالگی انقلاب اسلامی براثر ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران و اقشار گوناگون آن حاصل شده است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی و تداوم آن به واسطه ملت شریف ایران اظهار داشت: ایستادگی و پایداری و همراهی مردم با انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف و آرمان های آن مؤثر بوده و در این راه علی رغم دشمنی ها با هوشیاری، بصیرت و حضور در صحنه بر اقتدار و عظمت آن افزوده اند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که افزون بر حضور و ایستادگی مردم، رهبری های مدبرانه و شجاعانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی افزوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در زمان کنونی به عنوان نظام مقتدر و باثبات در عرصه منطقه ای و جهانی مطرح است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به گفته های قدرت های جهان که در برهه ای از تاریخ، دوام انقلاب اسلامی را در حد چندین ماه پیش بینی کرده اند، ادامه داد: در زمان کنونی این ابرقدرت ها، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان اثرگذارترین و مقتدرترین نظام های سیاسی و اجتماعی منطقه پذیرفته اند.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال ایفای نقش مقتدرانه خود در عرصه های بین المللی است، افزود: ایستادگی و پایداری مردم جمهوری اسلامی ایران در طول عمر انقلاب اسلامی عاملی در به دست آمدن دستاوردها و پیشرفته های عظیمی برای کشور شد و باید شاکر خداوند در این باره باشیم.

 

امام جمعه دزفول دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی دانسته و ادامه داد: نسل های پیش رو باید با گفتمان انقلاب اسلامی، سیره امام خمینی(ره) و معنویات رهبر معظم انقلاب آشنا شده و تداوم انقلاب اسلامی منوط به آشنایی نسل های پیش رو با اهداف انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به این که جوانان و نسل های پیش رو باید با اهمیت انقلاب اسلامی به عنوان تحول عظیم قرن 20 آشنا شوند، ابراز داشت: تاریخ انقلاب اسلامی باید از هرگونه انحطاط و انحراف مصون مانده و عصاره و اصل انقلاب اسلامی برای نسل های پیش رو معرفی شود./9456/303/ب1

ارسال نظرات