۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۳۰۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

دهه فجر، دهه امید و خودباوری انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان این‌که دهه فجر، دهه امید و خودباوری انقلاب اسلامی است، گفت:
حجت الاسلام حسيني اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر در محفل انس با قرآن که در پایگاه یکم هوانیروز استان کرمانشاه برکزار شد، عنوان داشت: قرآن کریم بستر رشد و تربیت انسان ها را فراهم خواهد کرد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت فرهنگ قرآنی در جامعه بیان داشت: انس و فراگیری مفاهیم قرآن کریم روح و قلب انسان را جلا می بخشد.


وی در ادامه افزود: تمسک به آیات قرآن کریم زمینه وحدت و انسجام مسلمانان را فراهم می کند و جامعه را به سمت نورانیت پروردگار سوق می دهد.


این مسؤول خاطرنشان کرد: خداوند متعال قرآن و پیامبرانش را برای هدایت و تعالی بشر فرستاده تا جهان را از فساد و فحشا بزداید و به سمت نور و بهشت هدایت کند.


حجت الاسلام حسینی اراکی با اشاره به ویژگی های قرآن کریم اظهار داشت: کتاب آسمانی دارای ویژگی های وجوه کتبی، لفظی، ذهنی و حقیقی است و نسبت به اینکه حقیقت قرآن در وجود ائمه اطهار علیهم السلام شکل گرفته باید اهتمام ویژه داشت.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه دهه فجر را دهه امید و خودباوری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: روحیه استکبار ستیزی بنیانگذار انقلاب اسلامی موجی خروشان در ایران ایجاد کرد و این موج رژیم مستبد پهلوی را به هلاکت رساند.


وی نسبت به نفوذ و نقشه های دشمنان انقلاب هشدار داد و عنوان داشت: قطعأ دشمنان انقلاب در پس چهره گشاده خود به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان جوامع اسلامی بوده و باید نسبت به فتنه های آن ها با بصیرت عمل کرد.


حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرت حجت مستدام دانست و بیان داشت: با عنایات ویژه حضرت حجت انقلاب و اسلام از نقشه های مستکبران جهان و جنایات تکفیری ها در امان خواهد ماند./857/202/ب2

ارسال نظرات