۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۴۴۰۰
به مناسبت دهه فجر؛

320 مبلغ دینی به نقاط مختلف فارس اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس از اعزام ۳۲۰ مبلغ و مبلغه را برای دهه فجر به نقاط مختلف استان خبر داد.
سيد ولي‌الله محمودي نژاد، مدير کل تبليغات اسلامي فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام ولی الله محمودی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام دهه فجر 320 مبلغ به نقاط مختلف استان فارس اعزام می شوند.

 

وی ادامه داد: این تعداد مبلغ افزون بر 150 نیروی مستقر در استان است.

 

مسؤول کمیته های تشکل های مردمی و قرآنی ستاد دهه فجر فارس با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در 30 شهرستان و 220 نقطه استان ویژه ایام دهه مبارک فجر، گفت: جشنواره های قرآنی کودک و نوجوان در دهه فجر سال جاری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدی نژاد با اشاره به اعطای 2 هزار گواهی طرح 1449 به منتخبین آن تصریح کرد: حمایت از حلقه های تفسیر قران کریم در هشت شهرستان در ایام دهه فجر در دستور کار خواهد بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه محفل انس با قرآن در 25 شهرستان برگزار می شود، تاکید کرد: کرسی های تلاوت نیز در ایام مبارک دهه فجر برپا می شود و دیدار با پیشکسوتان قرآنی نیز در دستور کار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه 300 برنامه قرآنی و مذهبی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مذهبی در سه شهرستان توسط اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری سازمان تبلیغات برپا و همچنین توزیع پوستر قرآنی و اقلام قرآنی نیز انجام می شود.

 

مسؤول کمیته تشکل های دینی ستاد دهه فجر فارس نیز از برگزاری گفتمان های دانش آموزی در شهرستان های فارس خبر داد و افزود: برگزاری و برپایی 10 گفتمان دانشجویی، نمایشگاه های عکس، 19 مسابقه کتابخوانی و جشن های اتقلاب از دیگر برنامه های این ایام است.

 

حجت الاسلام محمودی نژاد در ادامه از 850 دیدار با خانواده شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد./919/203/ب3

 

ارسال نظرات