۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۸۱۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تعامل با دشمن از فرهنگ شهادت و استکبارستیزی دور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک با بیان این که تعامل با دشمن به معنی دادن امتیاز به جهان خواران بی فرهنگ و دست برداشتن از اصول انقلاب است، گفت: این همان چیزی است که آمریکایی ها به دنبال آن هستند و از فرهنگ شهادت و استکبارستیزی ما دور است.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با لزوم بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس کمتر از ارزش گذاری برای خود شهید نیست و باید در این جهت تلاش گسترده ای صورت بگیرد.

 

وی ادامه داد: ما با نسل جدیدی رو به رو هستیم که نه شاه و حکومتش و نه امام خمینی(ره) و انقلاب را دیده اند و در جنگ تحمیلی هم حضور نداشتند، بیان ویژگی ها و ارزشمندی های آفریده شده از سوی شهدای انقلاب و شهدای 8 سال دفاع مقدس نقش مهمی در جهت هدایت نسل فعلی دارد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت یاد شهدا از بزرگ ترین رسالت های ما است و نخستین پیام آن، ارزش گذاری به اصل انقلاب و نظام و ارزش هایی است که شهدا آفریدند.

 

حجت الاسلام سالک بیان داشت: دومین پیام اجرای این رسالت بزرگ این است که اطلاع رسانی به توده مردم و خانواده هایی می کند که از این اتفاقات دور بوده اند و سومین پیام آن این است که انسجام درون تشکیلاتی را پشت سر شهدا و مقام معظم رهبری به وجود می آورد که باید به آن اهتمام ورزیده شود.

 

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی آگاهی و اطلاع رسانی به مردم نسبت به آن چیزی که پیرامون ما اتفاق می افتد نقش زیادی دارد و ما باید در این زمینه ها به اندازه کافی روشنگری کنیم و اجازه ندهیم که شبکه های ماهواره ای وابسته به آمریکا و غرب در افکار مردم نفوذ کرده و بصیرت را از مردم ما بگیرند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهار نظرهای برخی افراد مبنی بر این که فرهنگ شهادت مانع تعامل با دنیا می شود، ابراز داشت: ما معتقدیم که فرهنگ شهید و شهادت و بسیج و بسیجیان، فرهنگ اسلام و انقلاب است و هیچ گونه تنشی در دنیا ایجاد نمی کند، دلیل آن این است که محتوای منطقی و عقلی و علمی دارد.

 

حجت الاسلام سالک اظهار داشت: گفتمان دین در جامعه ما به معنی گفتمان تعقل، علم و مسائل مسالمت آمیز است، تعامل با دنیا به معنی دادن امتیاز به جهان خواران بی فرهنگ و دست برداشتن از اصول انقلاب است و این همان چیزی است که آمریکایی ها به دنبال آن هستند و از فرهنگ شهادت و استکبارستیزی ما دور است./869/302/ب1

ارسال نظرات