۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۰۶۴
مدیرکل تیلیغات اسلامی کرمانشاه:

دهه فجر نشانگر عشق به ولایت و اراده جمعی ملت ایران برای تغییر سرنوشت خود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه دهه فجر را مطلع عشق به ولایت خواند و گفت: دهه فجر نشانگر اراده جمعی یک ملت برای تغییر سرنوشت خود به بهترین وجه ممکن بود.
حجت الاسلام قبادي

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: دهه فجر مطلع عشق به ولایت و نشانگر اراده جمعی یک ملت برای تغییر سرنوشت خود به بهترین وجه ممکن بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان داشت: ملت سرافراز ایران در تمام برهه های تاریخی عدم پذیرش ذلت و خواری را به نمایش گذاشته و نشان داده است که همواره برای رویارویی با مستکبران جهان آماده بوده و از این امر واهمه ای ندارد.

 

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد تا این انقلاب به ثمر نشسته و به اقتدار کنونی دست یابد، خون شهدا تضمین بقای انقلاب بود.

 

وی تصریح کرد: دین اسلام دین آزادگی و سرافرازی و بالندگی است و پذیرش حکومت ظالمان در این دین الهی جایگاهی ندارد، مستکبران جهان بارها تلاش کردند که سد راه رشد و تعالی نهال انقلاب شوند اما با یاری خداوند متعال امروز این نهال به درختی بارور تبدیل شده و ریشه های آن در خاک این مملکت استوار گشته است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صداقت و شجاعت و صلابت امام خمینی (ره) سبب همدلی مردم و شکل گیری انقلاب شد، مردم ایران مطیع ولی فقیه بوده و تا پای جان، اوامر امام راحل را اجرایی می کردند.

 

حجت الاسلام قبادی ابراز داشت: حفظ و حراست از ارزش های انقلاب که مطابق با ارزش های اسلامی است وابسته به افزایش بینش دینی و توجه به معنویات است.

 

وی گرامیداشت این ایام را بسیار مهم خواند و گفت: گرامیداشت یوم الله دهه فجر یادآور التزام مردم به دستورات ولی فقیه بوده و نشان دهنده لزوم تداوم ولایت پذیری مردم برای حفظ نظام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر امشب محفل انس با قرآن در حسینیه ثقلین کرمانشاه دایر بوده و از فعالان و چهره های ممتاز قرآنی تجلیل می شود./857/302/ب3

ارسال نظرات