۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۱۶۳۵۰
آیت الله علم الهدی:

راهیابی تفکر «عدم ایستادگی برابر آمریکا» به مجلس، راه نفوذ دشمن را باز می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری به ضرورت دقت در انتخاب نمایندگان ملت در انتخابات آتی تأکید کرد و گفت: اگر عده ای با این تفکر که نمی توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد، به مجلس بروند، جاده ای برای دشمن باز می کنند که از آن طریق وارد کشور شده و ماهیت انقلاب را عوض کند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، صبح امروز در دیدار با ایثارگران و جانبازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در محل حسینیه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، شرایط کنونی جبهه اسلام را به شرایط جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: در جنگ احزاب تمام جریان های ضد پیامبر(ص)، چه در داخل و چه خارج از حجاز، برای براندازی اسلام متفق شده بودند.

 

امام جمعه مشهد مقدس با بیان این که در جنگ احزاب حتی اعراب با یهودیان نیز متحد شده بودند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما تمام اختلافات داخلی خود را کنار گذاشته اند و اختلافات ظاهری آن ها هم نباید ما را دچار اشتباه محاسباتی کند. اختلاف شورایی آمریکا در مسأله سوریه، در واقع چانه زنی آن ها در یک معامله است، پس این که بگوییم جریانی در دنیا وجود دارد که طرفدار ما است، یک ساده انگاری است.

 

وی با اشاره به ریزش برخی عوامل داخلی که روزی جلودار انقلاب بوده اند، تصریح کرد: مشکل امروز ما این است که صلابت دشمن چشم برخی آقایان را پر کرده و منجر به ریزش آن ها شده است با وجود این که آن ها ضد دین و ضد اسلام هم نیستند.

 

آیت الله علم الهدی در ادامه، به ضرورت دقت در انتخاب نمایندگان ملت در انتخابات آتی تأکید کرد و گفت: اگر عده ای با این تفکر که نمی توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد، به مجلس بروند، جاده ای برای دشمن باز می کنند که از آن طریق وارد کشور شده و ماهیت انقلاب را عوض کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری رقابت های سیاسی را نه بر سر رسیدن به قدرت، بلکه بر سر غلبه یافتن جریان فکری امام(ره) دانست و افزود: متأسفانه عده ای که یک روز جلودار انقلاب بودند و امروز هم ادعای انقلابی گری دارند، تغییر کرده اند و منطق شان همان منطقی شده که «نمی توان مقابل آمریکا ایستاد». این عزیزان به 40 سال پیش بازگشته اند؛ به آن روزی که با تصمیم آمریکا، 80 میلیون عرب به فاصله 3 روز مقابل صهیونیست 2 میلیونی شکست خوردند و سرزمین های خود را از دست دادند، اما امروز بچه شیعه ها اسرائیل را مستأصل کرده اند آن وقت این افراد می گویند نمی شود با آمریکا جنگید؟/820/202/ب3

ارسال نظرات